اخبار داغ

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی:

کشورهای ورشکسته ای چون آل سعود به دنبال توطئه در مراسم اربعین هستند/ نباید اجازه داد که آذرآب به هپکوی دوم تبدیل شود

کشورهای ورشکسته ای چون آل سعود به دنبال توطئه در مراسم اربعین هستند/ نباید اجازه داد که آذرآب به هپکوی دوم تبدیل شود
امام جمعه اراک با اشاره به اینکه امروز برخی از کشورهای ورشکسته ای همچون آل سعود به دنبال برنامه ریزی برای توطئه هستند گفت: صدها بستر و شبکه در فضای مجازی در طی این چند روز اخیر برای راه انداختن توطئه در عراق ایجاد شده که می خواهند علیه راهپیمایی میلیونی و باشکوه اربعین حسینی فتنه انگیزی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از دیار آفتاب؛ آیت الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی امروز در دیدار با فرمانده انتظامی استان مرکزی و معاونین با اشاره به اینکه مسئولیت ناجا در شرایط فعلی بسیار حساس است گفت: مسئولیت برقراری نظم و امنیت، مبارزه با خشونت ها و چالش ها امروز به عهده ناجاست و کار بسیار سنگینی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

امام جمعه اراک، ایمان به خدا، معرفت، تقوا، عزم و اراده را لازمه موفقیت در همه کارها دانست و افزود: این فاکتورها بسیار مهم و سرنوشت ساز هستند و باید به آنها توجه ویژه ای شود چراکه امروز میدان مسابقه در اراده ها، اخلاص ها و فداکاری ها است و هر سازمان و نهادی این فاکتورها را داشته باشد قطعا پیروز است.

,

وی با تأکید بر اینکه امروز باید همه در تقویت روحیه ها تلاش کنیم چراکه روحیه ها در میدان عمل کار ساز هستند گفت: امروز یمن و کشورهای مسلمان با اراده ها و عزم راسخشان در مقابل با غاصبان ایستادگی می کنند.

,

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی  با اشاره به اینکه امام در سال ۴۲ برای شروع نهضت انقلاب اسلامی با دست خالی به میدان مبارزه آمد، افزود: عزم و ارده قوی امام سبب شد تا انقلابی به این عظمت شکل بگیرد و دنیا را تحت تأثیر خود قرار دهد.

,

وی، برخورد حکیمانه نیروی انتظامی با مردم را لازمه کار دانست و گفت: نباید حقی از مردم ضایع شود ولی مردم هم موظف هستند با پلیس نهایت همکاری و همدلی را داشته باشند چراکه سبز پوشان ناجا از فرزندان همین ملت و انقلاب هستند و حفظ حرمت نیروی انتظامی بر همه واجب است و کسی حق ندارد به این نیروی خدوم و انقلابی توهین و بی احترامی کند.

,

دری نجف آبادی با تأکید بر اینکه همه باید در نظام اسلامی ادب را رعایت کنیم، گفت: همه باید از نیروی انتظامی حمایت کنیم تا آنها هم بتوانند به خوبی و مقتدرانه از حقوق ملت دفاع کنند چراکه امروز وظایف ناجا بسیار زیاد است.

,

وی تأمین امنیت پیاده روی اربعین حسینی را بسیار مهم دانست و افزود: همکاری با پلیس عراق باید از اولویت های مهم ناجا باشد چراکه دشمن امروز در حال برنامه ریزی برای فتنه ای جدید و برهم زدن رابطه برادری بین دو ملت ایران و عراق است و نباید به این رابطه خدشه ای وارد شود.

,

امام جمعه اراک با اشاره به اینکه امروز برخی از کشورهای ورشکسته ای همچون آل سعود به دنبال برنامه ریزی برای توطئه هستند گفت: صدها بستر و شبکه در فضای مجازی در طی این چند روز اخیر برای راه انداختن توطئه در عراق ایجاد شده که می خواهند علیه راهپیمایی میلیونی و باشکوه اربعین حسینی فتنه انگیزی کنند.

,

وی در این خصوص ادامه داد: همه باید هوشیار باشیم چراکه سیلی خوردگان از یمن، جمهوری اسلامی، عراق و سوریه امروز به شدت دنبال توطئه آفرینی هستند.

,

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به تجمعات کارگری در شهر اراک بیان داشت: جمعیت کارگری استان باید نهایت همکاری را با نیروی انتظامی داشته باشد و نباید در مقابل ناجا ایستادگی کند چراکه همه از یک خانواده هستیم و بستن راه ها و راه آهن کار غلطی است چراکه اگر آسیبی وارد شود همه باید پاسخگو باشیم و هیچ کس نباید از قانون سرپیچی کند.

,

وی با بیان اینکه نباید بگذاریم شرکت آذرآب به هپکوی دوم تبدیل شود افزود: دولت باید مراقب خصوصی سازی ها باشد تا مشکلاتی که امروز برای هپکو به وجود آمده برای سایر کارخانه ها به وجود نیاید.

,

دری نجف آبادی توجه به مسائل تربیتی را لازم و ضروری خواند و خاطر نشان کرد: ما باید مالک اشترهای نظام اسلامی را در آینده تربیت کنیم و نباید از تربیت نیروهای آینده برای انقلاب اسلامی غافل شویم.

,

فرمانده انتظامی استان مرکزی:

, فرمانده انتظامی استان مرکزی:,

استان مرکزی در حوزه فضای مجازی وضعیت مناسبی ندارد

, استان مرکزی در حوزه فضای مجازی وضعیت مناسبی ندارد, استان مرکزی در حوزه فضای مجازی وضعیت مناسبی ندارد,

 سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مرکزی نیز در این دیدار گفت:با اشاره به اینکه استان مرکزی استانی در مسیر استان های مختلف است در سه حوزه ترافیکی، اطلاعاتی و انتظامی ترتیب ها و اقداماتی انجام داده ایم و خوشبختانه تاکنون هیچ مشکلی برای زائرین اربعین نداشته ایم و تمام همت و تلاش را در این راستا به کار می گیریم.

,

وی با بیان اینکه خط قرمز ناجا امنیت است و تحت هیچ شرایطی اجازه نخواهیم داد امنیت در جامعه خدشه دار شود افزود: طی دو ماه گذشته با دستور کار قرار دادن چند موضوع مهم از جمله برخورد با جرائم خشن،مبارزه جدی با قاچاق کالا،مبارزه با مواد مخدر و هوشمند سازی پلیس اقدامات خیلی خوبی انجام شده که دستاوردهای خوبی را به همراه داشته است.

,

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به اینکه ۹ عملیات مشترک در استان های همجوار برای مبارزه با مواد مخدر انجام شده گفت: متأسفانه استان مرکزی در حوزه فضای مجازی وضعیت مناسبی ندارد و بدین جهت تمام تلاشمان این است در کوتاه ترین زمان ممکن اقدامات لازم برای پیگیری و پیشگیری در این حوزه را انجام دهیم و امروز پلیس فتای استان مرکزی حرف اول را در کشور می زند و توانسته در طی این مدت اخیر اقدامات قابل توجهی انجام دهد.

,

شهرستانی در پایان خاطر نشان کرد: امروز درب شهادت به روی نیروی انتظامی باز است و ما این لباس را لباس شهادت می دانیم و در جهت خدمت به انقلاب و مردم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهیم کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه