اخبار داغ

با هدف بهبود کیفیت زندگی سالمندان صورت گرفت؛

امضای تفاهم نامه شهردار اصفهان با صندق جعمیت سازمان ملل متحد

امضای تفاهم نامه شهردار اصفهان با صندق جعمیت سازمان ملل متحد
شهرداری اصفهان با موضوع ارزیابی و برنامه ریزی الگوی شهر دوستار سالمند تفاهم نامه ای را با نماینده صندق جمعیت سازمان ملل متحد امضا کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در جلسه ای با حضور قدرت الله نوروزی شهردار اصفهان،  لیلا الصاﺋجی جودان ،نماینده صندق جمعیت سازمان ملل متحد و مرضیه فرشاد مدیرکل بهزیستی استان اصفهان تفاهم نامه ای با هدف بهبود شرایط شهری برای سالماندان تحت عنوان ارزیابی و برنامه ریزی الگوی شهر دوستار سالمند به امضا رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
بر اساس این تفاهم نامه برنامه هایی به جهت رفع مشکل سالماندان در فضای شهری، بهبود فضای شهری متناسب با نیاز سالمندان و فعالیت های آموزشی به جهت افزایش کیفیت زندگی سالماندان در شهر اصفهان انجام می شود. 
,
شهردار اصفهان در حاشیه امضای این تفاهم نامه گفت: وضعیت سالمندان یکی از معیارهای توسعه‌یافتگی هر شهری است‌.سالمندان سرمایه اجتماعی شهرها هستند و شهرداری اصفهان و سایر دستگاه‌ها با همین نگاه وارد این حوزه شده‌اند.در شهرداری اصفهان به‌دنبال تحقق شهری با معیارهای فرهنگی هستیم که زیست‌پذیری و بهزیستی فرهنگی از مولفه‌های مهم آن است، در این راستا ناگزیر هستیم به تمام شهروندان و گروه‌های سنی نگاه مساوی داشته باشیم.
,
نوروزی تصریح کرد: سالمندان اندوخته‌های ارزشمند و سرمایه اجتماعی  هستند و سیاست‌های تمام دستگاه‌ها باید در راستای حمایت از آنها باشد. این تفاهم نامه نیز بر اساس همین مسئله تنظیم و عملیاتی شده است.
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه