اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب:

رزمندگان با شعار «هیهات من الذله» به میدان رفتند/ خانواده شهدا اسوه‌های صبر و استقامت هستند

رزمندگان با شعار «هیهات من الذله» به میدان رفتند/ خانواده شهدا اسوه‌های صبر و استقامت هستند
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: رزمندگان با شعار «هیهات من الذله» به میدان رفته و فرهنگ مقاومت را به ما درس دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زرین خبر، سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ امروز در یادواره شهدای روستای چالخاماز در سخنانی با اشاره به اهمیت مقام و جایگاه شهدا، اظهار کرد:  شهدا به ما عزت و اقتدار بخشیده و در راه دین و انقلاب جان خود را فدا کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب افزود: شهدای ما به تاسی از شهدای کربلا، جان خود را در راه دفاع از اسلام، دین، انقلاب و نظام  فدا کردند.

,

وی گفت: شهدا از جایگاه والایی در نزد پروردگار عالم برخوردار بوده و عند ربهم یرزقون اند و ما وظیفه داریم در خدمت خانواده شهدا که اسوه های صبر و استقامت هستند، باشیم.

,

پالهنگ تصریح کرد: یک عده دست های پلید و ناپاک و نفوذی که هیچ گونه تعهدی به امام و انقلاب ندارند، می خواهند جایگاه شهید را زیر سوال ببرند و اسم شهدا را از کوچه و خیابان پاک می کنند.

,

وی با بیان اینکه شهدا فرهنگ مقاومت را به ما درس داده اند، اظهار کرد: شهدا و مردم ایران به شعار “هیهات من الذله” عمل کرده و آن را معنا کرده اند.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه شهدا به ما عزت و عظمت بخشیده اند، اظهار کرد: به برکت خون شهداست که امروز ناو آمریکایی مجبور می شود در خلیج فارس، فارسی حرف بزند.

,

وی با تاکید بر اینکه وای بر آن مسئولی که می خواهد نام شهید را حذف کند، گفت: ولایتمداری و حفظ ارزش ها خواسته شهدا است و هر کس در این راستا به وظیفه خود عمل کند.

,

پالهنگ گفت: دانش آموز و دانشجو درس خواندن، بازاری با انصاف و هر کس با عمل به وظیفه خویش می تواند قدم در راه شهدا بردارد و در این صورت است که انقلاب عزت می یابد.

,

وی با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری، دوران بزن در رو تمام شده است، گفت: امروز به برکت خون شهدا، مرزهای انقلاب اسلامی در خارج از مرزهای کشور بوده و استکبار خوار و ذلیل شده است.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب اظهار کرد: برای ادامه راه شهدا، بانوان باید حجاب زینبی و آقایان باید غیرت حسینی و ابوالفضلی و مدیران با بصیرت و جهادی و اطاعت پذیری از ولایت بر همه واجب است.

,

وی با بیان اینکه دشمنان دائما به دنبال توطئه و فتنه انگیزی هستند، تصریح کرد: دشمنان می خواهند مردم و ملت را از ولایت جدا کنند و لذا باید هوشیار بوده و مطیع امر ولایت باشیم.

,

پالهنگ به انتخابات اسفندماه امسال نیز اشاره کرد و گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات توام با انتخاب صحیح بر اساس منویات مقام معظم رهبری از مهم ترین وظایف ماست که باید به آن توجه داشته باشیم.

,

وی افزود: صدور انقلاب به معنای کشورگشایی نیست یعنی در حفاظت از خون پاک شهیدان قدم برداریم.

,

این مراسم با رونمایی از کتاب زندگینامه و وصیتنامه شهیدان اکبرنژاد و داداش زاده توسط پایگاه شهید عبدالله فام حوزه شهید مطهری باروق و تجلیل از خانواده های معظم شهدا و مداحی حاج بهزار حسنی اهری به پایان رسید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه