اخبار داغ

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان:

معابر زنجان با 60 هزار تن آسفالت ریزی بهسازی شد/ کف‌سازی بازار زنجان در آینده نزدیک

معابر زنجان با 60 هزار تن آسفالت ریزی بهسازی شد/ کف‌سازی بازار زنجان در آینده نزدیک
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه امسال 60 هزار تن آسفالت ریزی انجام شده است، گفت: 40 هزار تن آسفالت ریزی تا یک ماه دیگر باید انجام شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; حمید رضا حمیدی امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به 16 مهر و روز جهانی کودک، اظهار کرد: زمانی که من کودک بودم تنها در این روز صداو سیما، یک روز کامل برنامه کودک پخش می کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه نیاز کودک فقط با این کار رفع نمی شود و باید به سایر نیاز های کودک توجه شود، ابراز کرد: هر آنچه به کودک در زمان کودکی آموزش بدهیم در آینده نیز همان را برداشت خواهیم کرد.

,

رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه امروزه کودکان هیچ نقشی در ساخت و آبادانی شهر ندارند، عنوان کرد: همان طور که ما محکوم به زندگی در شهری هستیم که بزرگسالان در زمان کودکی برای ما ساخته اند، کودکان ما نیز در آینده به همین امر محکوم خواهند بود.

,

وی با اشاره به اینکه برای اولین بار در سال 1980 مشارکت کودکان در شهرسازی مطرح شد، خاطر نشان کرد: در سال 1989یک معاهده از طرف سازمان ملل برای مشارکت کودکان در ساخت شهر تنظیم شد.

,

حمیدی با اشاره به شهر دوستار کودک، بیان کرد: شهر دوستار کودک شهری است که در آن خواست کودک اولویت دارد و مکانی است که در آن کودک احساس امنیت و آرامش می کند.

,

و با بیان اینکه شهر دوستار کودک مطابق با شهرسازی اسلامی است، افزود: در این شهر باید از کودک در مقابل خشونت محافظت شود.

,

رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه یکی دیگر از مولفه های شهر دوستار کودک، پیوند کودک با طبیعت است، خاطر نشان کرد: از دیگر مولفه های شهر دوستار کودک پیوند کودک با تاریخ محل زندگی و ایدئولوژی محل زندگی خود است و باید این شهر برای کودک جذاب و محرک باشد.

,

وی با اشاره به عملکرد شهرداری در جمع آوری تابلو های شهری بدون نام شهید، ابراز کرد: این کار بسیار مناسب بود و شایسته تقدیر است.

,

حمیدی با اشاره به وضعیت نامناسب آسفالت معابر شهر زنجان، تصریح کرد: ما در شورای شهر برای آسفالت شهر زنجان بیش از یک میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده ایم.

,

وی با اشاره به اینکه شهرداری باید عملکرد خود را نسبت به آسفالت شهری اعلام نماید، بیان کرد: من از شهرداری گزارش این کار را خواستم ولی 15 روز است که گزارشی ارسال نشده و تصور من این است که هیچ کاری انجام نشده است.

,

رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به هزینه های بالای ساخت دو پل سیدالشهدا(ع) و امام حسن مجتبی (ع)، خاطر نشان کرد: در کنار این دو پل هیچ تابلو راهنمای مسیر مناسبی وجود ندارد و مسافران در این دو محل سردرگم می شوند.

,

وی با اشاره به آسفالت ریزی شهرداری مناطق سه گانه شهر زنجان، عنوان کرد: توسط شهرداری منطقه یک 10هزار تن، شهرداری منطقه دو 8 هزار و 500 تن، شهرداری منطقه سه 12 هزار و 500 تن آسفالت ریزی انجام شده است.

,

حمیدی با بیان اینکه در کل شهر زنجان 60 هزار تن آسفالت ریزی انجام شده است، خاطر نشان کرد: طبق برنامه 40هزار تن آسفالت ریزی تا آخر شهریور باید نجام شود.

,

وی با اشاره به فعالیت شهرداری و شورای شهر ابراز کرد: کف سازی بازار با کیفیت مناسب در آینده ای نیزیک انجام می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه