اخبار داغ

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه مطرح کرد:

کاهش ۸.۵ درصدی نرخ طلاق در استان کرمانشاه

کاهش ۸.۵ درصدی نرخ طلاق در استان کرمانشاه
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه گفت: با مداخلات اجتماعی انجام شده در حوزه مسائل اجتماعی توانستیم نرخ طلاق را در استان ۸.۵ درصد کاهش دهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، محمد ابراهیم الهی تبار امروز سه شنبه در همایش شوراها و دهیاران روستاهای استان کرمانشاه که در استانداری برگزار شد، اظهار داشت:  روستا ها نماد تلاش و سخت کوشی و منشا تولید و پایداری جامعه هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه همچنین به بازگشایی مرز خسروی اشاره کرد وخاطرنشان کرد: صبح امروز با خیل عظیم و حجم بالای زائران در این مرز مواجه بودیم اما هم اکنون به سمت روان شدن کار سوق پیدا کرده است.

,

الهی تبار خاطر نشان کرد: با مداخلات اجتماعی انجام شده در حوزه مسائل اجتماعی توانستیم نرخ طلاق را در استان ۸.۵ درصد کاهش دهیم.

,

وی در ادامه از متوقف شدن روند خودکشی در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: همچنین با افزایش تاب آوری مردم توانستیم نزاع های فردی و جمعی را کاهش دهیم.

,

این مسئول اذعان داشت: تلاش استاندار و مسئولین در راستای کلان شهر شدن کرمانشاه، پرداخت حق مناطق جنگی و بازگشایی مرز خسروی بر کسی پوشیده نیست.

,

وی به جنگ اقتصادی حاکم بر جو کشور اشاره کرد و گفت: اگر چه در در این جنگ اقتصادی مردم متحمل خساراتی خواهند شد و ممکن است با کمبودهایی مواجه شوند اما آنچنان که از سنگلاخ های سخت در جنگ تحمیلی گذشتیم امروز نیز با همدلی و همراهی مردم و همچنین بصیرت و آگاهی مسئولان پیروز خواهیم شد.

,

الهی تبار در ادامه به انتخابات اسفند ماه امسال اشاره کرد و بیان داشت: انتخابات نماد حضور و مقاومت مردم ایران و امری است که می تواند ایستادگی ملت را تثبیت کند.

,

وی اظهار داشت: همانگونه که معاندان تاکنون هرگونه خط و نشانی برای ملت و کشور ایران کشیده اند به بن بست خورده است امسال نیز در دوم اسفند به همه آنها نشان خواهیم داد که باز هم در محاسبات خود اشتباه کرده اند.

,

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه افزود: باید از همه ظرفیت ها در راستای اجرای انتخابات سالم و رقابتی استفاده کنیم و همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمود باید انتخابات مجلس صحنه تبدیل شعارها به شعور باشد.

,

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که مناطق روستایی و عشایر با شناخت خوب از کاندیداها بتوانند انتخابات خوبی داشته باشند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه