اخبار داغ

پاسخ عضو کمیسیون انرژی مجلس درباره زمزمه‌های افزایش قیمت بنزین

افزایش قیمت بنزین منتفی است/ دولت استدلال‌های خود را دارد اما مجلس مخالف این افزایش نرخ است

افزایش قیمت بنزین منتفی است/ دولت استدلال‌های خود را دارد اما مجلس مخالف این افزایش نرخ است
علی گل مرادی گفت: کمیسیون انرژی با هر گونه افزایش قیمت حامل های انرژی به شدت مخالف بوده و بارها هم در کمیسیون و هم در صحن اصلی مجلس نقطه نظرات مجلس در مخالفت با افزایش قیمت بنزین اعلام شده است.
[

علی گل مرادی، نماینده مردم ماهشهر و عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص اظهارات اخیر وزیر نفت مبنی بر گران شدن بنزین و اعمال سهمیه بندی اظهار کرد: در خصوص مسائل مربوط به بنزین و سهمیه بندی آن نقطه نظرات زیادی میان مسئولان و دولت وجود دارد که هر کدام بر مبنای استدلال های خودشان نظراتی مشخص در این زمینه دارند که با دیگری متفاوت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در ادامه افزود: با توجه به وضعیت انرژی و شرایط خاص در کشور این افزایش قیمت و سهمیه بندی بنزین همواره گزینه روی میز مدیران دولتی است اما در بعد تصمیم‌گیری که در نهایت تصمیمی اتخاذ شود که منتج به تغییراتی در روند فعلی بیفتد تا کنون اتفاقی نیفتاده است.

,

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه ادعای آقای زنگنه مبنی بر افزایش قیمت بنزین در حد یک اظهار نظر است عنوان کرد: باید توجه داشت کمیسیون انرژی با هر گونه افزایش قیمت حامل های انرژی به شدت مخالف بوده و بارها هم در کمیسیون و هم در صحن اصلی مجلس نقطه نظرات مجلس در مخالفت با افزایش قیمت بنزین اعلام شده است.

,

گل مرادی ضمن تأکید بر این نکته که سهمیه بندی موضوع مستقلی از افزایش قیمت سوخت است یادآوری کرد: موضوعاتی نظیر مصرف زیاد سوخت و قاچاق سوخت باعث شده است که راهبرد مناسبی برای جلوگیری از قاچاق و مصرف بهینه در نظر گرفته شود.

,

وی در ادامه افزود: بهترین راهکاری که برای مصرف بهینه بنزین و جلوگیری از قاچاق سوخت در نظر گرفته شده کارت سوخت است که در همین راستا می توان اطمینان داد مردم با مصرف عادی دچار مشکل نخواهند شد و تنها کسانی که به قاچاق سوخت پرداخته و یا مصرف زیادی دارند ممکن است بیشتر از سهمیه خود نیاز به سوخت داشته باشند.

,

سید محسن علمدار

,

انتهای پیام/ط

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه