اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان لرستان:

پلیس امنیت اقتصادی در بروجرد راه‌اندازی می‌شود

پلیس امنیت اقتصادی در بروجرد راه‌اندازی می‌شود
فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: پلیس امنیت اقتصادی به زودی در شهرستان بروجرد راه اندازی می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، سردار محمد مهدیان نسب عصر امروز در مراسم افتتاح پاسگاه انتظامی روستای شیروان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با هفته نیرو انتظامی ۲۰ پروژه در استان لرستان به بهره برداری رسید که یکی از پروژه های افتتاح پاسگاه روستای شیروان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از سفیرافلاک، سردار محمد مهدیان نسب عصر امروز در مراسم افتتاح پاسگاه انتظامی روستای شیروان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با هفته نیرو انتظامی ۲۰ پروژه در استان لرستان به بهره برداری رسید که یکی از پروژه های افتتاح پاسگاه روستای شیروان است., سفیرافلاک,

وی افزود: این پاسگاه در زمینی به مساحت سه هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۲۰میلیون تومان ساخته شده البته هزینه های دیگری نیاز دارد که تکمیل شود.

فرمانده انتظامی استان لرستان از احداث کلانتری ۱۵ جهان آباد بروجرد خبر داد و عنوان کرد: دومین پروژه ای که در بروجرد احداث می شود کلانتری جهان آباد است که برای ساخت این کلانتری چهار هزار متر زمین تملک شده و برای ساخت دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان هزینه خواهد شد که بعد از واگذاری به پیمانکار مرحله ساخت آغاز می شود.

وی بیان کرد: دو ستاد تخصصی و عمومی در اجرای فرامین رهبری داریم که اقدامات لازم توسط شورای شهر و شهرداری انجام شده و به دنبال این هستیم که این محل به فروش برسد و از هزینه فروش این محل دو ستاد در بروجرد ساخته شود.
 

,
,
,
,
,
,

سردار مهدیان نسب تصریح کرد: پلیس امنیت اقتصادی در بروجرد راه اندازی می‌شود، در حوزه فضای پلیس باید برای هشت پلیس تخصصی،  فضای تخصصی ایجاد کنیم که پلیس امنیت اقتصادی در بروجرد راه اندازی می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه