اخبار داغ

سردار سلامی:

سپاه به جدیدترین دستاوردهای دفاعی دست پیدا کرده است

سپاه به جدیدترین دستاوردهای دفاعی دست پیدا کرده است
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه سپاه پاسداران به بروز‌ترین دستاوردهای دفاعی دست پیدا کرده است، گفت: توان دفاعی سپاه پاسداران به گونه‌ای است که می‌تواند روزانه از یک دستاورد مدرن رونمایی کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از 8دی، سردار حسین سلامی صبح امروز در فرودگاه سردار جنگل رشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دستاورد‌های دفاعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از اعمال تحریم‌های ظالمانه توسط استکبار جهانی پیشرفتی عظیم و چشمگیر داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از 8دی، سردار حسین سلامی صبح امروز در فرودگاه سردار جنگل رشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دستاورد‌های دفاعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از اعمال تحریم‌های ظالمانه توسط استکبار جهانی پیشرفتی عظیم و چشمگیر داشت., 8دی,

وی با اشاره به نقش دانشمندان جوان در دستیابی سپاه به توان دفاعی کنونی تصریح کرد: در حال حاضر سپاه پاسداران به بروز‌ترین دستاوردهای دفاعی دست پیدا کرده است.

,

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به فناوری‌های مدرن دفاعی موجود در جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: توان دفاعی سپاه پاسداران به گونه‌ای است که می‌تواند روزانه از یک دستاورد مدرن رونمایی کند.

,

بنا براین گزارش سردار "حسین سلامی" برای شرکت در ششمین همایش قایق‌های تندرو به گیلان که در مجتمع اقامتی _ فرهنگی زیباکنار برگزار می شود به گیلان سفر کرده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه