اخبار داغ

هشدار بخشداری جرگلان به دهیاران؛

ساخت و سازهای غیرمجاز را اطلاع ندهید از حقوق خبری نیست

ساخت و سازهای غیرمجاز را اطلاع ندهید از حقوق خبری نیست
بخشدار جرگلان گفت: در صورتی که دهیاران از ساخت و ساز های غیرقانونی جلوگیری نکنند حقوقشان قطع خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پولاد نجاهی بخشدار جرگلان در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار کرد: مقرر شده از تاریخ 15 مهر ماه سال جاری دهیارانی که در خصوص ساخت و ساز های غیر مجاز همکاری لازم را نداشته باشند و از ساخت سازهای غیر مجاز در داخل یا خارج از روستا جلوگیری نکنند حقوق آنها پرداخت نخواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک ,

 

,

وی افزود: سالانه ساخت و ساز های زیادی در جرگلان صورت می گیرد که در اکثریت روستاهای این بخش هیچ نظارتی بر ساخت و سازها انجام نمی شود.

,

 

,

این مقام مسئول با اشاره به اینکه این ساخت و سازها غیر مجاز هستند،افزود: دهیاران روستاها موظف هستند این ساخت و ساز های غیر مجاز را به ادارات مربوطه گزارش دهند که متاسفانه تاکنون همکاری چندانی نداشته اند.

,

 

,

وی با بیان اینکه ساخت وسازهای غیر مجاز به دلیل نبود نظارت بر آنها جهت استاندارد سازی است، اظهار داشت: گاها این ساخت و سازها در زمین هایی انجام می شود که در آینده در مسیر طرح هادی قرار خواهد گرفت و اهالی روستا را مجبور به عقب نشینی می کند.

,

 

,

بخشدار جرگلان خاطر نشان کرد: اهالی روستاها قبل از شروع به ساخت وساز با دریافت مجوزهای لازم اقدام به ساخت و ساز داشته باشند تا نظارت های لازم به جهت استاندارد سازی نیز لحاظ شود.

,

 

,

نجاهی نظارت دهیاران ساخت و سازها با دریافت مجوز را علاوه بر جلوگیری از ساخت واحدهای مسکونی غیر استاندارد،  یک منبع مالی برای دهیاران عنوان کرد و گفت: در صورت داشتن نظارت و دادن مجوز عوارضی پرداخت می شود که این یک منبع درامد برای دهیاری ها خواهد بود و در عمران و ابادانی روستاها هزینه خواهد شد. 

,

 

,

گفتنی است بخش جرگلان دارای ۴۶ روستا و کلاته است که ۳۳ روستای آن دارای دهیاری هستند .

,


انتهای پیام/ر

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه