اخبار داغ

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه مطزح کرد؛

ارائه ۱۳۴ هزار خدمات مراقبتی به کودکان/ ناهنجاری‌های مادرزادی و سوانح، عمده‌ترین علل مرگ کودکان در منطقه تربت حیدریه

ارائه ۱۳۴ هزار خدمات مراقبتی به کودکان/ ناهنجاری‌های مادرزادی و سوانح، عمده‌ترین علل مرگ کودکان در منطقه تربت حیدریه
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: از ابتدای سال تاکنون 134هزار و821 نفر خدمات مراقبتی به 38 هزار کودک در سطح پایگاه های سلامت و خانه های بهداشت منطقه تربت حیدریه ارائه شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ الهام بهره مند معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه در گفت و گو با خبرنگار صبح توس؛ با بیان اینکه جمعیت کودکان زیر 5 سال تحت پوشش این دانشگاه، 38هزار و 327 نفر هستند، افزود: از ابتدای سال تاکنون 134هزار و821 نفر خدمات مراقبتی کودک سالم در سطح پایگاه های سلامت و خانه های بهداشت را دریافت کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: این خدمات شامل بررسی رشد و تکامل کودکان، غربالگری بیماری های شایع در این گروه سنی، تشخیص، درمان وارجاع به موقع به پزشک متخصص و پیگیری تا بهبود کامل است.

,

بهره مند با بیان اینکه ناهنجاری های مادرزادی، حوادث و سوانح، عمده ترین علل مرگ کودکان تحت پوشش دانشگاه را به خود اختصاص داده است، افزود: هرساله فعالیت هایی در راستای کاهش مرگ کودکان در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه، انجام می شود، اما دستیابی به هدف نهایی توسعه پایدار که به صفر رساندن مرگ کودکان است، نیازمند همکاری و مداخله تمام ارگان ها و سازمان ها در سطوح مختلف می باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه