اخبار داغ

شهردار مهران:

40درصد از ظرفیت پارکینگ اربعین مهران پر شد/زائران مشکل کمبود پارکینگ ندارند

40درصد از ظرفیت پارکینگ اربعین مهران پر شد/زائران مشکل کمبود پارکینگ ندارند
شهردار مهران گفت:تنها40درصدظرفیت پارکینگ اربعین پرشده است ،زائران در زمینه پارک خودرو های خودبا مشکلی مواجه نخواهند شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، "حجت الله نصیری‌پور"، شهردار مهران درگفتگو اختصاصی با خبرنگار ایلام بیدار گفت: باتوجه به افزایش تعداد زائران در اربعین امسال، تمهیدات لازم در رابطه به ایجاد پارکینگهای متعدد در سطح شهر مهران اندیشیده شده است که در این راستاتاکنون80پارکینگ در سطح شهر مهران تعبیه شده  است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار, ایلام بیدار, خبرنگار ایلام,

وی با اشاره به اینکه روز به روز شاهد حجم ورودزواربیشتری به شهر مهران هستیم اظهار کرد: تاکنون بیش از 40درصد ظرفیت پارکینگ اربعین شهر مهران پرشده است که این رقم در حال افزایش است.

,

وی افزود:درحال حاضر سطح شهر مهران خودرو های زیادی پارک شده است که لازم و ضروری است زائران عزیز خودرو های خود را در پارکینگهای مشخص شده پارک نمایند.

,

شهردار مهران تصریح کرد:قیمت مصوب کرایه پارکینگ اربعین در مرز مهران برای کل روزهای توقف خودرو در پارکینگ‌ ۵۰ هزار تومان است.

,

شهردار مهران بیان داشت: معمولا حضور خودروها در پارکینگ شهر مهران بین ۱۰ تا ۱۵ شبانه‌روز است و مبلغی که بابت هزینه پارکینگ خودروها اخذ می‌شود برای تمام این مدت حضور خودرو در پارکینگ است.

,

نصیری پورتصریح کرد:درحال ساماندهی پارکینگ‌های سطح شهر هستیم تا انتقال خودروهای زائران به پارکینگ سریع‌تر انجام شود و زائران دچار سرگردانی نشوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه