اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج:

تفکر بسیجی عامل موفقیت در عرصه‌های مختلف/ خدمت به محرومین و مردم‌یاری نماد عینی انقلابی‌گری است/ مقابله با تهدیدات نرم دشمن مورد توجه بسیجیان باشد

تفکر بسیجی عامل موفقیت در عرصه‌های مختلف/ خدمت به محرومین و مردم‌یاری نماد عینی انقلابی‌گری است/ مقابله با تهدیدات نرم دشمن مورد توجه بسیجیان باشد
رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اصلی‌ترین عامل موفقیت در عرصه‌های مختلف دارا بودن تفکر بسیجی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، سردار غلامرضا سلیمانی صبح امروز در نشست هم‌اندیشی با فرماندهان منتخب پایگاه‌های مقاومت بسیج سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، اظهار داشت: رهبر انقاب بیانیه گام دوم بر اساس موفقیت‌های گذشته و برای نیل به موفقیت‌های بزرگ‌تر و فتح قلل پیشرفت، عدالت و توسعه صادر کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,
 
,
وی، افزود: بسیج باید رسالت خود را با درک مسائل عمده و تعین اولویت‌های مهم پیموده و موفقیت‌های نظام اسلامی را تسریع کند.
,
 
,
رییس سازمان بسیج مستضعفین، گفت: حضور مردم الگوی غلبه بر مشکلات، حل پیچیده‌ترین مسائل و برداشتن بزرگ‌ترین موانع است. در منظومه فکری رهبر انقلاب، نگاه به مردم این است. ترجمان جمهوری اسلامی هم همین موضوع است و مردم‌سالاری دینی نمود عینی این موضوع است.
,
 
,
وی، ادامه داد: شعار بسیج مظهر مردم‌سالاری دینی را باید محقق کنیم و با حضور سازمان یافته و هدفمند به مبارزه با مشکلات برویم.
,
 
,
سردار سلیمانی، بیان داشت: نباید انتظار داشته باشیم که سیستم‌های اداری در مشکلاتی نظیر فساد و بیکاری، فقر و توزیع نامتوازن ثروت در جامعه ورود پیدا کنند بلکه ما باید خودمان با مختصات حکومت دینی و چارچوب مشخص شده توسط امامین انقلاب وارد شویم چراکه در تمام این حوزه‌ها پیروزی و موفقیت را شاهد بودیم‌.
,
 
,
وی، عنوان کرد: اینکه از ابتدای تشکیل مجلس شورای اسلامی حتی یک روز هم تعطیلی نداشته، همین پررنگ ترین نماد نظام جمهوری اسلامی است.
,
 
,
رییس سازمان بسیج مستضعفین، با اشاره به حضور مردم در تمام برهه‌های مورد نیاز، تصریح کرد: در مواقع بحرانی نظیر سیل شاهد حضور تمام مردم از هر ایل و طایفه و نژاد هستیم که بر اساس بیانات رهبری طلیعه تمدن نوین اسلامی است. حضور ملت در مراسمات و مناسبت‌های مختلف انقلابی و اسلامی را باید مورد توجه داشته باشیم. مردم ما در حمایت از آرمان‌های مسلمین همیشه پیش‌قدم و ثابت قدم بوده‌اند.
,
 
,
وی، ابراز داشت: تمام شاکله وجودی محور مقاومت بر اساس دفاع از قدس است و نهایت ذات وجودی این محور پس از دفاع از حرم، نقطه آزادی قدس شریف است.
,
 
,
سردار سلیمانی، در خصوص توانمندی بسیجیان در حوزه‌های مختلف، گفت: در حوزه علم و فناوری، حمایت کامل رهبر انقلاب از پیشرفت‌ها را شاهد هستیم که موجب رسیدن به قلل رفیع هستیم. برخی که در صدد واردات هستند باعث مشکل شده‌اند.
,
 
,
وی، تاکید کرد: هرجا تفکر بسیجی و باور ما می‌توانیم نباشد، با مشکل مواجه بوده‌ایم. داشته‌هایمان چند برابر مردممان است که برای استفاده بهینه و موفقیت در این عرصه نیز بابد حضور مردم محقق شود.
,
 
,
رییس سازمان بسیج مستضعفین، خاطرنشان کرد: تا زمانی که بسترسازی درستی برای ظهور خلاقیت‌ها نداشته باشیم، نمی‌توانیم در انجام رسالت موفق باشیم. اعتلای درون بسیج برای افزایش اثربخشی به‌موقع و لازم در موافع مورد نیاز مردم است که همان اثربخشی بیرونی را شامل می‌ضود.
,
 
,
وی، ادامه داد: خط پایان فعالیت ما، تحقق وعده الهی و تامین عدالت در جهان و ظهور منجی است. انقلابی بودن یعنی اینکه دنبال نوآوری باشیم و وارد میدان شویم.
,
 
,
سردار سلیمانی، موضوع اصلی مورد توجه بسیج را «مردم» دانست و گفت: در مساله جمعیت باید ورود جدی کنیم، تمام فعالیت‌های بسیج حول محور جمعیت گردآوری می‌شود. باید در زمینه کاهش مشکلات مردم در تمام عرصه‌های فعالیتی فعال باشیم و نسبت به فعالیت مردم‌یاری با محوریت مساجد و پایگاه‌ها همت کنیم.
,
 
,
وی، در پایان سخنان خود، اذعان داشت: در عرصه فضای مجازی باید حضور فعال و جدی داشته باشیم، باید در عرصه‌های مختلف دقت نظر و توجه شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه