اخبار داغ

‌آماده‌باش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برای تأمین سلامت عزاداران اربعین

‌آماده‌باش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برای تأمین سلامت عزاداران اربعین
مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان گفت: تمامی زیرمجموعه های دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برای تامین سلامت عزاداران اربعین اباعبدالله الحسین(ع) در سال جاری به صورت آماده باش قرار دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غفور راستین در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: تمامی زیرمجموعه های دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به منظور تأمین سلامت عزاداران اربعین حسینی (ع) در سال جاری اقدامات لازم را انجام داده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان تصریح کرد: در بخش اورژانس پیش بیمارستانی، تعداد ۱۰ دستگاه خودروی آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، یک دستگاه خودروی تعمیرگاه سیار و خودروی ارتباطات به همراه ۲۸ نفر نیروی انسانی به صورت آماده باش هستند تا به زودی به سمت مرزهای کشور که در مسیر راهپیمایی اربعین حسینی (ع) قرار دارند اعزام شوند.

,

وی افزود: در حوزه درمان نیز نیروهای متخصص در شاخه های پزشکی آماده باش هستند تا در صورت نیاز وزارت بهداشت به یکی از مرزهای ایلام، خوزستان و یا کرمانشاه اعزام شوند.

,

راستین خاطرنشان کرد: تا پایان مهرماه تمامی پایگاه های اورژانس استان و مراکز درمانی برای ارائه خدمات آماده باش کامل هستند.

,

وی اظهار کرد: در حوزه بهداشت نیز با هماهنگی های انجام شده کارشناسان داوطلب بهداشت محیط در کنار عوامل موکب دار همراه با سایر تیم های درمانی بر تهیه و توزیع مواد غذایی نظارت کامل خواهند داشت.

,

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان یادآور شد: در حوزه آموزش هم پک آموزشی کامل با محتوای کمک های اولیه، پیشگیری از بیماری ها، بیماری های خاص قلبی و عروقی و واکسیناسیون در قالب سی دی به سازمانهای مرتبط و موکب داران ارسال شده است؛ همچنین اقدامات لازم برای حضور کارشناسان اورژانس پیش بیمارستانی به منظور آموزش داوطلبان حوزه دانشگاه علوم پزشکی انجام شده است.

,

غفور راستین گفت: تهیه گزارش و برنامه سیب سلامتی با محوریت پوشش سلامت مراسم اربعین حسینی در صدا و سیما نیز از دیگر اقدامات انجام شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه