اخبار داغ

رئیس هیئت عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران:

احداث بزرگراه تربت حیدریه به خواف مانع خام فروشی صنایع و معادن می‌شود

احداث بزرگراه تربت حیدریه به خواف مانع خام فروشی صنایع و معادن می‌شود
رئیس هیئت عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، ایمیدرو، گفت: احداث بزرگراه در مسیر تربت حیدریه خواف مانع خام فروشی خواهد شد، زیرا گندله و کنستاره از معادن سنگان خواف به سمت فولاد مبارکه، فولاد خوزستان و فولاد خراسان رفته و در آنجا تبدیل به محصولات پایین دستی می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، خداداد غریب پور صبح امروز روز در حاشیه آغاز عملیات اجرایی احداث خط دوم مسیر سنگان، تربت حیدریه افزود: رویکرد جدید دولت در ایمیدرو، توسعه زیرساخت های کشور می باشد زیرا دولت معتقد است این اقدام ما را در حمایت از رونق تولید نزدیکتر می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی بیان کرد: شرکت ایمیدرو بجز سرمایه گذاری و توسعه اقتصادی، توجه به زیرساخت ها را نیز مد نظر دارد.

,

غریب پور گفت: اهمیت توسعه زیرساخت ها زمانی بیشتر مشخص می شود که بدانیم همین احداث بزرگراه در مسیر تربت حیدریه خواف مانع خام فروشی خواهد شد، زیرا گندله و کنستاره از معادن سنگان خواف به سمت فولاد مبارکه، فولاد خوزستان و فولاد خراسان رفته و در آنجا تبدیل به محصولات پایین دستی می شوند.

,

وی همچنین اظهار داشت: در راستای توسعه زیر ساخت ها همچنین به توسعه ریلی در این منطقه و حتی برنامه ریزی برای میسر بودن امکان احداث فرودگاه در سنگان می اندیشیم.

,

معاون وزیر راه و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور نیز با بیان اینکه این پروژه دارای چند ویژگی است، گفت: ویژگی نخست آن این است که عملیات اجرایی از مسیر ابتدایی و انتهایی به صورت همزمان آغاز می شود.

,

خیرالله خادمی افزود: ویژگی دوم پروژه آن است که محصول مشترک دو وزارت خانه راه و شهرسازی و صمت می باشد.

,

وی گفت: اهمیت این پروژه به خاطر پروژه اقتصادی سنگان است که درآمد اقتصادی کلان برای کشور در بر دارد و لذا می‌طلبد تا زیرساخت‌های منطقه ساخته شود که یکی از این زیرساخت ها، احداث این بزرگراه بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه