اخبار داغ

«گستاخان» به مرجع قضایی معرفی می‌شوند

«گستاخان» به مرجع قضایی معرفی می‌شوند
رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت گفت: با اجرای طرح ناظر یک ، بیش از ۶۰ درصد کشف حجاب در داخل خودروها کاهش یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ همایش آمران به معروف و ناهیان از منکر صبح امروز با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید محمدحسن ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت و سردار ذوالقدر رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در مقر پلیس امنیت عمومی پایتخت برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
سردار ذوالقدر رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت با درود بر روح پر فتوح شهدا گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: طرح ناظر یک از ابتدای سال جاری با طراحی پلیس امنیت و عمومی پلیس ناجا کلید خورد و کسانی که اقدام به کشف حجاب درون خودرو می‌کردند با ارسال پیامک به آنها تذکر داده می‌شد که در اصل همان امر به معروف و نهی از منکر است. 
,
 
,
رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت تصریح کرد: اگر تذکر اثر نداشت فرد احضار و تعهد اخذ می‌شد؛ اگر تعهد هم اثر نداشت بحث ارشادی را اجرا کرده و در ادامه برخی افراد را حتی به کارشناسان بیرون از مجموعه نیز ارجاع می‌دادیم. 
,
 
,
وی گفت: تعدادی انگشت‌شمار که گستاخ بوده و تحت هیچ شرایطی تذکر را نپذیرفتند را به دستگاه قضایی معرفی کردیم. 
,
 
,
سردار ذوالقدر خاطرنشان کرد: از ابتدای اجرای طرح ناظر تاکنون بیش از ۶۰ درصد کشف حجاب در داخل خودرو کاهش داشته است. 
,
 
,
وی با بیان اینکه رویکرد اقدامات گشت ارشاد تغییر پیدا کرده، اظهار داشت: در گذشته کسانی که کشف حجاب می‌کردند به پلیس امنیت اخلاقی ارجاع  شده و سپس بعد از بازجویی به مقام قضایی معرفی می‌شدند.
,
 
,
وی گفت: امروز این‌کار انجام‌ نمی‌شود و پس از شناسایی متخلفان ابتدا آن‌ها را نهی ازمنکر کرده و با استقرار خودروهای مشاوره‌ای در محل آنها را هدایت می‌کنیم؛ یعنی افراد متخصص در محل متخلفان را ارشاد کرده و در صورت هدایت افراد،  آنها مرخص  و به مقر پلیس امنیت منتقل نخواهند شد؛ اما اگر متخلفان مصر بر تخلف خود باشند به مقام‌ قضایی معرفی می‌شوند.
,
 
,
سردار ذوالقدری با بیان اینکه در حال حاضر در ۱۲ نقطه تهران این ارشادها صورت می‌گیرد، تصریح کرد: طرح ناظر دو هم‌اکنون در سطح شهر تهران در مراکز تجاری بزرگ پایتخت در حال اجرایی شدن است.
,
 
,
وی افزود:بین ۲۰ تا ۳۰‌درصد بحث بدحجابی و بدپوششی در اماکن کاهش پیدا کرده است.
,
 
,
رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت اعلام کرد: خوشبختانه اجرای  طرح های جدید درگیری و تنش خیابانی را کاهش داده و حتی به صفر رسانده است و با زبان و هدایت لسانی و غیر برخوردی موضوعات حل و فصل می‌شوند.
,
 
,
منبع: فارس
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه