اخبار داغ

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین خبر داد

وجود ۲ هزار واحد صنفی بدون مجوز و پروانه کسب در استان قزوین

وجود ۲ هزار واحد صنفی بدون مجوز و پروانه کسب در استان قزوین
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین گفت: دو هزار واحد صنفی بدون مجوز و پروانه کسب در استان قزوین وجود دارد که ساماندهی خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شاخص، سعید نبیل در همایش پلیس اصناف که ظهر امروز در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: حوزه امنیت حساس و پیچیده است و اگر کمی با دقت و تامل به این موضوع نگاه کنیم، متوجه می‌شویم که امنیت اولویت اول را در سطع جامعه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

وی افزود: تمامی امنیت‌ها از جمله امنیت فیزیکی، فرهنگی و اقتصادی ماموریتی است که در حوزه نیروی انتظامی ورود جدی صورت گرفته است؛ در استان ۳۸ هزار واحد صنفی وجود دارد که امنیت آن توسط نیروی انتظامی تامین شده است.

,

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: در استان قزوین ۱۰۴ اتحادیه نظارت بر صنوف، پنج اتاق اصناف و دو هزار واحد صنفی بدون مجوز و پروانه کسب وجود دارد.

,

این مسئول بیان کرد: بین صنوف و نیروی انتظامی هماهنگی خوبی صورت گرفته است و با همکاری مجموعه اصناف نیز به دو هزار واحد صنفی بدون مجوز ساماندهی خواهیم کرد.

,

۱۰۴ اتحادیه در استان وجود دارد

, ۱۰۴ اتحادیه در استان وجود دارد,

نبیل عنوان کرد: بحث مواجه با عرضه پوشاک خارج از شئونات اسلامی توسط بازرسان صنوف و نیروی انتظامی انجام شده است و برخی از فروشندگان اصناف که در صنوف قرار دارند برخی از نکات را رعایت نمی‌کنند که باید با این افراد مواجه جدی صورت گیرد.

,

وی تصریح کرد: برخی اوقات گزارشات نگران‌کننده‌ای واصل می‌شود که اگر در دستور کار قرار گیرد و همه افراد و نیروی انتظامی همکاری کنند حل کردن تمامی این موارد آسان می‌شود.

,

نبیل گفت: موضوع دوم قاچاف کالا است که وارد شدن چنین مواردی به کشور باعث ناآرامی بازار و به چالش کشیدن جامعه می‌شود که با همکاری مطلوب نیروی انتظامی پیگیری این موارد مغتنم است.

,

این مسئول افزود: تعامل، همراهی و هم‌گامی یک ارزش است و همکاری و خوشبختانه همانگی بین صنوف و نیروی انتظامی در وضعیت مطلوبی قرار دارد به طوری که تمامی موارد با همکاری صنوف پیگیری می‌شود و همه مشکلات حل شدنی است.

,

نبیل با بیان اینکه وضعیت بازار با ثبات نسبی مواجه شده و این مسئله باید با همکاری همه افراد پایان یابد، تاکید کرد: امروزه دشمنان طالب این هستند که فضای جامعه را بر هم بریزند اما با همکاری مردم و نیروی انتظامی فضای آرام در جامعه حفظ خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه