اخبار داغ

استاندار قزوین:

صنایع خرد کشاورزی در کشور مورد توجه قرار نگرفته است

صنایع خرد کشاورزی در کشور مورد توجه قرار نگرفته است
استاندار قزوین گفت: روستاها باید مولد باشند به طوری که در گذشته اینگونه بود و ظرفیت‌های بالایی برای ما ایجاد کرد لذا امروز این ظرفیت‌ها مجدد باید احیا شود تا به توسعه پایدار برسیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شاخص، هدایت الله جمالی پور در مراسم گرامیداشت هفته دامپزشکی که ظهر امروز در سالن اجتماعات تالار خورشید برگزار شد، با بیان اینکه کشاورزی مقوله مهمی است، اظهار کرد: آب و کشاورزی در یک جامعه استراتژیک است و با جان انسان‌ها سر و کار دارند که باید سلامت مردم را تامین کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

وی افزود: وقتی یک دشمنی شکل گیرد، کشاورزی و آب ابزاری است که به سرعت می‌تواند یک جامعه را از پا دربیاورد پس باید توجه ویژه به این بخش صورت گیرد.

,

استاندار قزوین در ادامه گفت: صنایع خرد کشاورزی در کشور مورد توجه قرار نگرفته درحالی که این مسئله ضروری است چراکه حفظ جامعه و روستا در توسعه بسیار مهم است و صنایع ملی را تقویت می‌کند.

,

این مسئول بیان کرد: روستاها باید مولد باشند به طوری که در گذشته اینگونه بود و ظرفیت‌های بالایی برای ما ایجاد کرد لذا امروز این ظرفیت‌ها مجدد باید احیا شود تا به توسعه پایدار برسیم.

,

جمالی پور بیان کرد: یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری توجه به روستا است چراکه توسعه باید از پایین به بالاست صورت گیرد درحالی که به لحاظ برخی ضعف‌های مدیریتی که داشتیم به توسعه از بالا به پایین نگاه کردیم و دچار آسیب شدیم.

,

وی تصریح کرد: نظام برنامه‌ریزی را باید از پایین به بالا تنظیم کنیم چراکه کشور ما مملو از ظرفیت‌های بسیار ارزشمند است اما به دلیل نبود برنامه‌های کارشناسی شده گاهی در برداشت از منابع از روش‌های ناصحیح استفاده می‌کنیم که موجب هدررفت ۵۰درصد از ثروت ملی می‌شود.

,

این مسئول تصریح کرد: امروز استحقاق ملت ایران این نیست که بر اثر برنامه‌ریزی‌های نادرست و دامن زدن به حاشیه‌ها، از زیرساخت‌های اصلی توسعه و پیشرفت محروم بمانند.

,

استاندار قزوین در پایان تاکید کرد: امروز در حوزه توسعه بسترهای داخلی ما آماده نیست درحالی که پیشرفت و توسعه در گرو همگرایی و هم‌افزایی تمامی تفکرات و آحاد مردم شکل می‌گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه