اخبار داغ

وجود ظرفیت‌ خالی پرواز در ایام پرتقاضای اربعین

وجود ظرفیت‌ خالی پرواز در ایام پرتقاضای اربعین
دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی بیان کرد: با وجود استقبال فراوان زائران اربعین از حمل و نقل هوایی، در حال حاضر در برخی روزهای ایام پرتقاضا، بلیت رفت و برگشت هواپیما به نجف وجود دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مقصود اسعدی سامانی با بیان اینکه پروازهای اربعین طبق روال در حال انجام است، اظهار داشت: 1383 مجوز پروازی از سوی سازمان هواپیمایی کشوری برای شرکت‌های هواپیمایی صادر شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی با اشاره به اینکه کماکان با وجود استقبال فراوان زوار، در برخی روزها در مسیر نجف ظرفیت خالی داریم، ادامه داد: در مسیر رفت، در روزهای 19، 24 و 25 مهرماه و در مسیر برگشت برای روزهای 30 مهرماه و یکم آبان‌ماه از نجف هنوز ظرفیت وجود دارد.
,
 
,
دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی اظهار داشت: البته در برخی از روزها در مسیر مشهد به نجف، نرخ‌هایی پایین‌تر از قیمت مصوب، از سوی شرکت‌های هواپیمایی اعمال شده است.
,
 
,
اسعدی سامانی تاکید کرد: مردم حتماً برای تهیه بلیت سراغ آژانس‌های معتبر و سایت‌های شرکتهای هواپیمایی بروند و به هیچ عنوان سراغ سایت‌های متفرقه نروند.
,
 
,
وی اظهار داشت: امکان اعتبارسنجی بلیت‌های تهیه شده نیز در سایت سازمان هواپیمایی کشوری و ‌سایت انجمن شرکت‌های هواپیمایی وجود دارد.
,
 
,
دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی یادآور شد: نرخ پروازهای یک طرفه تهران و سایر شهرستان‌ها به نجف یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و مشهد به نجف، یک‌ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است این نرخ در مسیرهای دوطرفه برای تهران و سایر شهرستان‌ها ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و برای مشهد به نجف و بغداد ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.
,
 
,
اسعدی سامانی اضافه کرد: پیش از این اعلام شده بود که نرخ بلیت کلاس تجاری آزاد است و مشمول این نرخ‌گذاری‌ها نیست اما به تازگی سازمان تعزیرات حکومتی با یکی از شرکت‌های هواپیمایی که ‌بلیت کلاس بیزینس (تجاری) در این مسیر عرضه کرده بود، با ادعای گران‌فروشی برخورد داشته است، در حالی که اعلام شده بود نرخ کلاس تجاری هواپیماها در این ایام‌ آزاد و تابع نرخ‌گذاری پروازهای خارجی است.
,
 
,
منبع: فارس
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه