اخبار داغ

رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب:

آماده راه اندازی کلینیک فرقه درمانی هستیم/تحصیل 390 دانشجو از 20 کشور جهان در دانشگاه ادیان و مذاهب

آماده راه اندازی کلینیک فرقه درمانی هستیم/تحصیل 390 دانشجو از 20 کشور جهان در دانشگاه ادیان و مذاهب
رئیس دانشکاه ادیان و مذاهب گفت: دانشگاه ادیان و مذاهب برای مقابله با تفکرات انحرافی آماده ایجاد کلینیک فرقه درمانی در کشور است تا با اعزام هیات های علمی در مقابل انحراف های عقیدتی و مذهبی اقدام علمی کرده و انحراف های فرقه ای را درمان کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قم فردا، حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن نواب ظهر امروز در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه بااشاره به اینکه اصحاب رسانه به بیداری جامعه کمک می کنند، اظهار داشت: حذف نام شهدا در برخی شهر ها باعث ناراحتی خانواده شهدا شد.

وی ادامه داد: دانشگاه ادیان و مذاهب علاوه بر تدریس، فعالیت بین المللی گسترده ای دارد و تعاملات و ارتباط های علمی گسترده ای با مراکز علمی سراسر جهان ایجاد کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  قم فردا، ,  قم فردا,  قم فردا, ،,
,
,

 رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب با اشاره به اینکه سال گذشته دانشگاه پذیرای 52 سفیر بوده است، گفت: در سال گذشته دانشگاه ادیان و مذاهب اسلامی پذیرای ۴۵۲ هیات از ۵۲ کشور جهان بوده است.

تحصیل 390 دانشجو از 20 کشور جهان در دانشگاه ادیان و مذاهب
وی عنوان داشت:  از سال گذشته جذب دانشجویان خارجی در این دانشگاه آغاز شده است که هم اکنون ۳۹۰ دانشجوی خارجی از ۲۰ کشور جهان در این دانشگاه مشغول فعالیت هستند.

,
,
, تحصیل 390 دانشجو از 20 کشور جهان در دانشگاه ادیان و مذاهب,
,

نواب، پذیرش دانشجویان پژوهش محور خارجی را از جمله برنامه های آینده این دانشگاه دانست و ادامه داد: گسترش رشته های پژوهش محور، گسترش رشته های جدید و رشته های نزدیک به بازار کار، توسعه فیزیکی دانشگاه و همچنین جذب دانشجوی خارجی از جمله برنامه هایی است که در دستور کار این دانشگاه است.

,


حضور ۲۶۲ استاد از ۵۴ کشور جهان در دوره های شیعه شناسی

,
, حضور ۲۶۲ استاد از ۵۴ کشور جهان در دوره های شیعه شناسی,

وی با اشاره به اینکه 37 دوره اردو برای دانشجویان خارجی برگزار شده است، بیان داشت: دوره های کوتاه مدت این دانشگاه با حضور ۲۶۲ استاد از ۵۴ کشور جهان پیرامون شیعه شناسی و ایران شناسی در قالب دوره های کوتاه مدت ۱۵ روزه از جمله اقدام های موثر این دانشگاه بوده است.

رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب اضافه کرد: ۳۱ استاد خارجی در این دانشگاه مشغول تدریس هستند که 2 نفر از آنها بصورت دائمی در این دانشگاه حضور دارند.

وی بیان داشت: سال گذشته به مناسبت چهلمین سال انقلاب اسلامی ۴۰ استاد از 17کشور جهان برای شناخت انقلاب اسلامی در دوره های دانشگاه ادیان و مذاهب اسلامی شرکت کردند.

,
,
,
,
,


امضای 101تفاهم نامه با دانشگاه های جهان

,
, امضای 101تفاهم نامه با دانشگاه های جهان,

نواب با بیان اینکه دانشگاه ادیان ومذاهب اسلامی در خارج بیشتر از داخل کشور شناخته شده است، بیان کرد: این دانشگاه ۱۰۱ تفاهم نامه با دانشگاه های جهان امضا کرده است و تعاملات گسترده علمی با مراکز معتبر علمی و پژوهشی دنیا برقرار کرده است.

,

امروز جنگ، جنگ مذهبی است
وی  بااشاره به این دانشگاه توانسته است به پایداری صلح کمک کند، ادامه داد: قرن کنونی قرن جنگهای مذهبی است به همین دلیل ضرورت گسترش و اهمیت فعالیت دانشگاه ادیان و مذاهب بیش از پیش احساس می شود.

, امروز جنگ، جنگ مذهبی است,
,

رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب با بیان اینکه دست سید حسن نصرالله، سردار سلیمانی، علویان و فاطمیون را می بوسیم که فتنه داعش را در منطقه خاموش کردند گفت: آنها به رسالت خود به خوبی عمل کردند ولی مقابله با ریشه های اندیشه انحرافی این گروه نیاز به کار علمی و وظیفه حوزه های علمیه و دانشگاه هاست.

,


آماده ایجاد کلینیک فرقه درمانی در کشور هستیم

,
, آماده ایجاد کلینیک فرقه درمانی در کشور هستیم,

نواب، رخنه انحراف فکری در حوزه های علمیه و قم را بسیار خطرناک دانست و ادامه داد: دستگاه های نظارتی با عوامل فرقه های انحرافی راجع به مهدویت در قم برخورد لازم کرده اند ولی مقابله با چنین افکار و شبهه هایی وظیفه دانشگاه ادیان و مذاهب است.

,

وی با اشاره به فعالیت های تروریستی داعش و گسترش تفکرات سلفی و وهابی در جهان اسلام گفت: دانشگاه ها و حوزه های علمیه وظیفه مقابله با اندیشه های انحرافی را به عهده دارند و در این زمینه دانشگاه ادیان و مذاهب آمادگی کامل خود را در این زمینه اعلام می کند.

,

وی ادامه داد: دانشگاه ادیان و مذاهب برای مقابله با تفکرات انحرافی آماده ایجاد کلینیک فرقه درمانی در کشور است تا با اعزام هیات های علمی در مقابل انحراف های عقیدتی و مذهبی اقدام علمی کرده و انحراف های فرقه ای را درمان کند.

,

رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب، با اشاره به تلاش و آمادگی این دانشگاه برای تربیت نیروی انسانی علمی و کارآمد برای مقابله با جریان های انحرافی ادامه داد: ایجاد رشته عرفان های انحرافی در مقطع دکتری و فوق لیسانس در دستور کار این دانشگاه است.

,

رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب، درادامه با بیان اینکه در ۲۵ سال گذشته یک مورد انحراف عملی در این دانشگاه رقم نخورده است، افزود: تخریب علیه دانشگاه ادیان و مذاهب در دستور کار برخی جریان ها قرار گرفته است و این در حالی است که این دانشگاه دارای بیشترین دانشجوی دکترا بوده و جایگاه علمی این دانشگاه غیرقابل خدشه است.

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه