اخبار داغ

سردار سلیمانی:

جوانان در قالب بسیج به عرصه‌های مختلف ورود پیدا کنند/ راهکارهای رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم تبیین شود

جوانان در قالب بسیج به عرصه‌های مختلف ورود پیدا کنند/ راهکارهای رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم تبیین شود
رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: تمام پیشرفت‌هایی که امروز شاهد آن هستیم، با تکیه بر مولفه‌های انقلابی محقق شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، سردار غلامرضا سلیمانی عصر امروز در مجمع عالی بسیج آذربایجان غربی، اظهار داشت: صدور بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبر معظم، نشان دهنده موفقیت ملت ایران در ۴۰ سال ابتدایی انقلاب اسلامی است و با امید و آرامش خاطر وارد ۴۰ سال دوم شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,
 
,
وی، افزود: نظام جمهوری اسلامی یک نمونه موفق برای جوامع امروزی است و همین امر بر امتیازات نظام اسلامی می‌افزاید.
,
 
,
رییس سازمان بسیج مستضعفین، عنوان کرد: مولفه‌های قدرت در الگوی پیشرفت و حرکتی ما وجود دارد. مفهوم قدرت با پیروزی انقلاب اسلامی تغییر کرده و امروز شاهد تحقق آن هستیم.
,
 
,
وی، ادامه داد: امروز ایران اسلامی از لحاظ سیاسی، فرهنگی، امنیتی و دفاعی، علمی، اقتصادی در قدرت کامل قرار دارد. این باید برای مردم و به خصوص جوانان تبیین شود.
,
 
,
سردار سلیمانی، بیان داشت: تجمع عظیم اربعین کجای دنیا وجود دارد؟ این یک استثنا در تمام عالم و طلیعه تمدن نوین اسلامی است. تمام پیش‌بینی امامین انقلاب محقق شده و این تجمع اربعین هم جزو همان‌ها بود. پیروزی‌های یمن، سوریه، عراق، لبنان و فلسطین تنها گوشه‌ای از پیش‌بینی های ایشان بوده که امروز شاهد تحقق آن‌ها هستیم.
,
 
,
وی، ابراز داشت: به وجود آمدن یک بحران عادی در غرب و امریکا موجب فلج شدن چند ساله آن منطقه می‌شود، در ایران شاهدیم که ملت ایران با همراهی می‌توانند در کوتاه مدت بر هر بحرانی فائق آیند.
,
 
,
رییس سازمان بسیج مستضعفین، گفت: ملت ایران قدرت تاثیرگذاری دارد. طبق محاسبات دشمنان و با برداست خودشان، ایران اسلامی را جزو برترین قدرت‌های نظامی می‌دانند.
,
 
,
وی، تاکید کرد: امنیت ما بر اساس خون مطهر شهدا است و مکتب دفاعی انقلاب اسلامی با تاسی از خون شهدا و همراهی مردم پدر آمریکا را درآورده است.
,
 
,
سردار سلیمانی، بیان داشت: زبونی قلدرهای غرب در برابر انقلاب اسلامی به دلیل اعتلای این انقلاب است و تمام شکست‌های امروزشان در جهان به لحاظ همان تاثیرگذاری انقلاب عظیم ما است.
,
 
,
وی، عزت و افتخار جوانان کشور را تماشایی و غیرقابل باور دانست و اذعان داشت: این سرعت رشد علمی برای دشمنان سنگین و بهت آور است.
,
 
,
رییس سازمان بسیج مستضعفین، عنوان کرد: دلیل تمام پیشرفت‌های فعلی در کشور، تکیه بر مولفه‌های اسلامی و انقلابی است که با مختصات تبیین شده توسط رهبر انقلاب پیش رفته‌ایم.
,
 
,
وی، اضافه کرد: در جاهایی که شاهد کمبود پیشرفت هستیم، دلیل آن برداشت از نسخه‌های غربی بوده که نمونه عینی این موضوع بانکداری و قوانین مربوط به این حوزه است. نخبگان بسیج باید در قالب مجمع بسیج و با تهیه برآورد وضعیت و شناسایی آسیب‌ها، فرصت‌ها و تهدیدها نسبت به ارائه راهکار مناسب اقدام کنند.
,
 
,
سردار سلیمانی، گفت: برای حل مشکلات مردم در حوزه اقتصاد، اشتغال و محرومیت‌زدایی نیازمند تشکیل جبهه هستیم و هر حمایتی را هم از این جبهه انجام می‌دهیم.
,
 
,
وی، در پایان بیان داشت: اگر نرخ بیکاری بالاست، باید راهکار ارائه شود و نسبت به تعدیل وضعیت اقدام شود. با توجه به محورهایی که مزیت‌های استان ایجاب می‌کند، پیگیر رفع نواقصات و مشکلات باشید.
,
 
,
رییس سازمان بسیج مستضعفین، در پایان عنوان کرد: هماهنگی‌هایی با دولت و مجلس انجام می‌شود که برخی پشتیبانی‌ها برای ارائه طرح‌های اثرگذار دریافت کنیم. باید در ارائه تسهیلات و تولید مشاغل به بحث عدالت توجه شود.
,
 
,
وی، ابراز داشت: یکی از شاخصه‌های بیانیه گام دوم باز شدن فضا برای حضور جوانان در میدان است که ۴۰ بار توسط رهبر انقلاب مورد تاکید قرار گرفته است. بسیج وظیفه بکارگیری جوانان را بر عهده دارد و در این زمینه آماده هرگونه همکاری و همراهی هستیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه