اخبار داغ

فرمانده سپاه سنندج خبر داد:

اجرای رزمایش بزرگ "الی بیت‌المقدس" در سنندج

اجرای رزمایش بزرگ "الی بیت‌المقدس" در سنندج
فرمانده سپاه سنندج گفت: رزمایش اقتدار بسیج با عنوان رزمایش الی بیت‌المقدس با شعار 40 سال مردم یاری، امنیت و خدمت 18 و 19 مهرماه جاری در مجتمع حضرت رسول(ص) روستای ننله سنندج برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ حسن عسکری فرمانده سپاه ناحیه سنندج در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، اظهار داشت: رزمایش بزرگ بسیج"الی بیت المقدس" با شعار چهل سال مردمداری، امنیت و خدمت برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی,
وی افزود: این رزمایش همزمان با سراسر استان کردستان، روز پنجشنبه و جمعه ۱۸ و ۱۹ مهرماه جاری با حضور 11 گردان بیت المقدس و یک گردان کوثر در 8 نقطه از شهرستان سنندج برگزار میشود.
,
 
,
سرهنگ عسکری هدف از برگزاری این رزمایش را  ارتقا آمادگی رزم گردانهای بسیج برای دفاع از سرزمینی عنوان کرد و افزود: در طول برگزاری این رزمایش تاکتیک های دفاعی، امداد و نجات و امنیتی به صورت عملی برگزار می شود.
,
 
,
وی شعار این رزمایش را بسیج  ۴۰ سال اقتدار، خدمت رسانی، محرومیت زدایی،امنیت و خدمت نام برد .
,
 
,
این مسئول با اشاره به نحوه شرکت دادن خواهران در رزمایش یادآور شد: در این رزمایش یک گردان با نام گردان کوثر (ویژه خواهران) در رزمایش امداد و نجات انجام وظیفه خواهد کرد.
,
 
,
فرمانده سپاه ناحیه سنندج در پایان گفت:  ‌برای مقابله با هرگونه تحرک احتمالی دشمن، کاملا آماده  هستیم و برگزاری این رزمایشات نشانه اقتدار نیروهای مسلح  و مانوری برای گوشزد کردن دشمن و ایستادگی  و آمادگی ما در مقابل هر گونه تهدیدی است.
,
 
,
وی با بیان اینکه این همایش نشان دهنده آمادگی بالای بسیجیان این خطه برای جان فشانی‌های بی‌چشم داشت نیروهای سپاهی است، افزود: الگوسازی ایران اسلامی در زمینه تفکر و شکل‌گیری محور مقاومت در منطقه بی‌بدیل و امروز توانسته‌ایم این تفکر را به خارج از مرزهای میهن گسترش دهیم.
,
 
,
به گفته فرمانده سپاه سنندج، برگزاری رزمایش‌های نظامی می‌تواند بهترین بستر برای نشان دادن آمادگی جبهه اسلام و همیشه پیروز مقاومت به جهان کفر باشد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه