اخبار داغ

در پی بارش باران در سیستان و بلوچستان؛ 3 نفر جان باختند

در پی بارش باران در سیستان و بلوچستان؛ 3 نفر جان باختند
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: به دنبال شدت بارندگی‌ها در دو هفته اخیر، 3 نفر در شهرستان‌های دلگان، سرباز و کنارک جان باختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، بر اثر بارندگی چند روز اخیر در  جنوب سیستان وبلوچستان و طغیان رودخانه های محلی علاوه بر مسدود شدن برخی از محورهای ارتباطی شاهد آبگرفتگی شدید معابر و قطع درختان نیز بودیم که این مهم به دلیل ضعف در زیرساخت ها منجر به قطع چندین ساعته برق و بروز مشکلاتی برای شهروندان نیز شد.
 
عبدالرحمن شهنوازی، مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان در تماسی که دقایقی قبل خبرنگار ما با وی داشت،گفت: به دنبال شدت بارندگی‌ها در دو هفته اخیر، سه نفر در استان جان باختند.

وی بروز رعد و برق را علت فوت یکی از شهروندان در دلگان عنوان کرد و گفت: دو نفر دیگر نیز در رودخانه های محلی سرباز و کنارک غرق شدند.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری استان در پایان با بیان اینکه میزان خسارت های وارد شده توسط کارشناسان در حال برآورد است، افزود: به زودی میزان خسارت ها اعلام خواهد شد.

همچنین طی دو روز گذشته نیز مجید ریسباف، سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان در این خصوص گفت: بارندگی ها و سیلاب چند روز اخیر به جاده های استان خصوصا محورهای روستایی و فرعی خسارت وارد کرد که میزان خسارت وارده به بدنه و ابنیه فنی راه ها در حال برآورد است.

1503 آسیب دیده در سیلاب امدادرسانی شدند
رسول راشکی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان نیز روز گذشته از امدادرسانی به هزار و ۵۰۳ آسیب‌دیده در سیلاب اخیر خبر داد و افزود: سیل‌زدگان ۱۰۰ روستای ۹ شهرستان سیستان و بلوچستان توسط ۴۴۷ نیروی هلال احمر این استان امدادرسانی شدند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۹۱ خانوار سیل‌زده در جنوب این استان اسکان اضطراری داده شدند، ادامه داد: ۱۴۷ دستگاه چادر امدادی، ۲۳۷ تخته موکت، ۵۸۴ تخته پتو، ۲۸۰ بسته غذایی، ۹۵۷ قوطی کنسرو و ۲۰۲ کیلوگرم نایلون  بین سیل‌زدگان جنوب استان توزیع شده است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
, ،,
,
,
,
,
,
, ،,
,
, 1503 آسیب دیده در سیلاب امدادرسانی شدند,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه