اخبار داغ

رئیس بهزیستی شهرستان مطرح کرد؛

اجرای طرح یک وعده غذای گرم در ۵۴ مهدکودک میاندوآب

اجرای طرح یک وعده غذای گرم در ۵۴ مهدکودک میاندوآب
رئیس بهزیستی میاندوآب گفت: ۴۶ روستامهد و ۸ مهدکودک در حاشیه شهر تحت پوشش طرح یک وعده غذای گرم قرار گرفته اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی کریمی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، در حاشیه بازدید معاون فرماندار از اجرای این طرح، اظهار داشت: در راستای اجرای طرح توزیع یک وعده غذای گرم در بین مهد کودک ها، یک هزار و ۶۰۰ کودک در شهرستان میاندوآب یک وعده غذای گرم دریافت می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  زرین خبر,

وی، افزود: در شهرستان میاندوآب ۴۶ روستا مهد و هشت مهدکودک در حاشیه شهر وجود دارد که تحت پوشش این طرح قرار گرفته و یک وعده غذای گرم برای کودکان توزیع می شود.

,

رئیس اداره بهزیستی میاندوآب، با اشاره به اینکه سال گذشته، یک هزار و ۶۰۰ کودک تحت پوشش این طرح قرار داشتند، گفت: امسال برای اجرای این طرح چهار میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

,

وی، ادامه داد: بهبود تغذیه کودکان، پیشگیری از آسیب های رشد و آموزش و آگاهسازی در زمینه تغذیه مناسب برای کودکان از جمله اهداف این طرح است.

,

کریمی، تصریح کرد: کودکان آینده سازان جامعه هستند و توجه به آنها از شاخص های توسعه است و در این راستا کیفیت غذا و نیازهای کودکان حائز اهمیت است

,

وی، ابراز داشت: کودکان با اجرای این طرح با گروه های غذایی و الگوی صحیح تغذیه آشنا شده و نیز خانواده ها جهت استفاده از خدمات روستا مهدها ترغیب می شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه