اخبار داغ

معاون استاندار مازندران اعلام کرد

تخصیص ۵۰ درصد اعتبارات خسارات سیل غرب مازندران

تخصیص ۵۰ درصد اعتبارات خسارات سیل غرب مازندران
معاون عمرانی استانداری مازندران گفت: ۵۰ درصد اعتبارات خسارات سیل سال گذشته به غرب استان اختصاص داده شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، مهدی رازجویان چهارشنبه شب در بازدید از بازسازی پروژه های خسارات سیل سال گذشته در رامسر اظهار کرد: حجم تخریب در سیل سال گذشته بالا بود و اعتباراتی که دولت در نظر گرفته بود از سوی سازمان برنامه و بودجه تخصیص داده شد و موافقت نامه مبادره شد که سبب سرعت کار و پیشرفت پروژه ها گردید.

وی با بیان اینکه بازدید از روند و کیفیت اجرایی خسارات سیل در هفته‌های آینده انجام می‌شود تصریح کرد: همه پروژه های اجرایی سبب رفاه حال مردم و  در راستای حفظ ایمنی املاک حاشیه رودخانه‌ها عملیاتی می شود.

معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: 50 درصد اعتبارات تخصیص داده شده است و پروژه آب منطقه ای با اعتبار ۱۳ میلیارد تومان عملیاتی می شود.

فرماندار رامسر نیز تصریح کرد: بازدید میدانی از پروژه های شهری و روستایی در رودخانه ها، حوزه بنیاد مسکن انجام شد و در رودخانه صفارود اقداماتی که شهرداری رامسر در دست اقدام دارد بررسی شد. 

محمد آزاد گفت: محور جاده اصلی در سادات شهر و کتالم به جهت آبگرفتگی هنگام بارش باران پیگیری و در رودخانه چالکرود بر اثر بارش باران و سیلابی شدن رودخانه خسارات زیادی وارد شده بود که با تلاش دستگاه های مربوطه دیواره حفاظتی در این رودخانه در حال احداث است. 

وی افزود: بند انحرافی بین رودخانه چالکرود در منطقه روستاهای پایین دست در حال اجرا بوده و پروژه حوزه رودخانه ها بر اساس اعتباراتی که از قبل تخصیص یافته بود در حال انجام است.

شهردار رامسر نیز اظهار کرد: بریدهای عرضی در پنج نقطه با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اجرایی می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

رضا کحالی تصریح کرد: در شهرستان رامسر یک پل عبوری در بین دو پل قرار دارد و در پل قدیمی شهر رامسر بخاطر حفظ پل در مسیر طغیانی رودخانه در سالهای اخیر آسیب های زیادی به شهر رامسر وارد کرده و با اخذ مجوزات لازم اقدام به اجرای پروژه بریدهای عرضی نمودیم. 

وی افزود: بستر رودخانه با علم فنی اداره آبیاری آماده سازی و قبل از فرا رسیدن باران های فصلی به بهره برداری خواهد رسید.

کحالی با اشاره به اینکه نقاط حادثه خیز سیل در مناطق مسکونی بوده و اگر اقدامی صورت نگیرد حاشیه امنی ندارد گفت: کل پروژه ها با اعتبار از منابع داخلی۱۲۰ میلیارد تومان بوده که برید در پنج نقطه با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان عملیاتی خواهد شد.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه