اخبار داغ

روایت تلخ وعده‌های تکراری

حسرت شهروندان سرآسیابی و بی تدبیری مسئولان/هیچ امیدی به آینده این شهرک نداریم+تصاویر

حسرت شهروندان سرآسیابی و بی تدبیری مسئولان/هیچ امیدی به آینده این شهرک نداریم+تصاویر
این روزها دانش آموزان شهرک سراسیاب لنده سرشار از همیشه راهی مدرسه ها می شوند تا آغاز کنند بهار تعلیم و تربیت را ولی در این بهار با هم شاهد خزان وعده های تکراری مسئولان هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس، مهاجرت از روستاها در سالهای گذشته در شهرستان لنده آن چنان رشد داشته است که شهرک های الحاقی فجر، شهید رجایی، سرآسیاب و دم تنگ لنده پذیرای رشد سریع جمعیت مهاجر روستاییان بوده به گونه ای است که هم اکنون بیشترین جمعیت با کمترین خدمات در حال زندگی در این شهرک ها هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 

,

تغییر کاربری زمین های کشاورزی، تعرضات گسترده به منابع ملی و عدم مسئولیت پذیری و خدمات دهی مناسب بنیاد مسکن در این شهرک به دور از هیچ گونه آینده نگری به وضوح روشن است.

,

 

,

متاسفانه در سال هایی که هنوز خبری از رشد سریع جمعیت در این شهرک ها نبود هیچ گونه آینده نگری برای ایجاد مراکز بهداشتی، درمانی، آموزشی و پارک و فضای سبز در این شهرک ها پیش بینی نشده است و به واسطه این بی تدبیری صورت گرفته از مسئولان وقت بنیاد مسکن امروز شاهد گلایه ها و اعتراضات گسترده شهروندان در این حوزه هستیم.

,

 

,

در چند سال گذشته  تلاش های زیادی صورت گرفت تا حداقل امکانات اولیه را برای این مردم تامین کنند اما عدم توجه به زیرساخت های شهری و توسعه ای باعث شده تا امروز کار خدمات رسانی و توسعه این شهرک ها با مشکلات عدیده ای مواجه شود و این همه مشکلات بدون شک نتیجه بی تدبیری مسئولان وقت بنیاد مسکن بوده است.

,

 

,

هم اکنون نیز خیابان های این شهرک فاقد آسفالت هستند و در تابستان گرد و خاک و در فصل زمستان گل و لای باعث عذاب خانواده ها به خصوص دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی می شود که واقعاً جای گلایه بسیار دارد.

,

 

,

بش از یکسال است که شهرداری لنده اقدام به زیرسازی برخی از خیابان های این شهرک کرده است ولی باز هم به دلیل مشکلات و برخی موانع شهرداری نتوانسته است پاسخگوی مطالبات مردم در این شهرک باشد.

,

 

,

عدم پیش بینی پارک در این شهرک برای استفاده خانواده ها و کودکان یکی از مهمترین چالش های است که حقیقتاً باعث گلایه مندی مردم در این شهرک شده است که باتوجه به واگذاری تمام زمین های این شهرک به مردم و فروش آنان توسط مالکان عملاً امکان ایجاد پارک برای استفاده کودکان و خانواده های آنان وجود نخواهد داشت.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه