اخبار داغ

چرداول میزبان خدمت رسانی به زائران اربعین

چرداول میزبان خدمت رسانی به زائران اربعین
شهرستان چرداول این روزها در حال خدمت رسانی به زائران اربعین است وهمه ظرفیت های شهرستان دراین بین به میدان آمده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، اگرچه روایت است، هر قدمی که زائر در مسیر زیارت امام حسین علیه السلام بردارد گویی یک برده از نسل اسماعیل را آزاد کرده است اما خدمت به زائرین اباعبدالله(ع) نیز کمتر از پیاده روی و زیارت آن حضرت نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار, ایلام بیدار,

این روزهای همه مشغول خدمت رسانی به زائران اربعین هستند وشهرستان چرداول به عنوان یکی از ورودی های اصلی استان ایلام از این امر استثنا نیست.

,

"مراد یگانه" فرماندار شهرستان چرداول درگفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: اربعین فرصتی گرانبها برای خدمت رسانی به زائران امام حسین(ع) است وباید از این فرصت برای خدمت رسانی استفاده کرد.

,

وی افزود: شهرستان چرداول جهت خدمات رسانی به زوار اربعین از آمادگی کامل برخوردار وتمام تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

,

یگانه خاطرنشان کرد: گشتهای مستمر بهداشت،تعزیرات،دامپزشکی در ورودی شهرستان باید به نحو احسن تا پایان بازگشت زائرین فعالیت داشته باشند.

,

فرماندار چرداول تصریح کرد:دو موکب در مسیرهای رفت زائران مستقر شده ودو موکب هم برای مسیربرگشت زائران در نظرگرفته شده که از ظرفیت باشگاههای ورزشی، مساجد ،اماکن زیارتی و.... برای اسکان زائران استفاده شده است.

,

گفتنی است سه پست امداد و نجات جاده ای  ۲۴ ساعته در محورهای تنگه قیر .پل سیمره و شباب‌ و همچنین یک پست راهنمای زائرین در محل ستاد خدمات دهی شهرستان واقع در جوار امامزاده جعفر شهر شباب به ارائه خدمات امدادی سر پایی.تست فشار خون.توزیع اقلام بهداشتی.توزیع بسته های فرهنگی و راهنمایی زائرین بصورت ۱۲ ساعته از ۱۷ تا ۳۰ مهر به خدمات رسانی خواهند پرداخت.
 
انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه