اخبار داغ

فرماندار فریدونکنار خبر داد

احداث مجتمع آموزشی برای کودکان بی‌سرپرست در فریدونکنار

احداث مجتمع آموزشی برای کودکان بی‌سرپرست در فریدونکنار
فرماندار فریدونکنار از احداث مجتمع آموزشی برای کودکان بدسرپرست و بی‌سرپرست در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدمهدی نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: باتوجه به شرایطی که از نظر شدت اعتیاد، میزان بالای طلاق، آسیب‌های موجود برای فرزندان دارای ناپدری و نامادری و بیکاری که در جامعه وجود دارد موجب می‌شود اضطراب و آسیب‌هایی برای فرزندان این خانواده‌ها در زمینه بدسرپرستی و بی‌سرپرستی به‌وجود آید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,

وی خاطرنشان کرد: با رایزنی که انجام شده قرار است مجتمع آموزشی شبانه‌روزی برای کودکان بدسرپرست و بی‌سرپرست در فریدونکنار احداث شود.

,

فرماندار فریدونکنار با اشاره به اینکه این مجتمع قرار است با کمک خیران احداث شود، تصریح کرد: برای ساخت این مجتمع آقای دکتر کتابچی متخصص جراحی مغز و اعصاب و برخی از خیران دیگر اعلام آمادگی داشتند و البته برخی از اقدامات اجرایی و سرمایه‌ای توسط ما در شهرستان و استان پیگیری می‌شود.

,

این مسئول با بیان اینکه چند زمین برای احداث این مجتمع درنظر گرفته شد که هنوز البته به نتیجه نهایی نرسیدیم افزود: اولویت استفاده از این مجتمع برای فرزندان فریدونکناری است و اگر جای خالی و ظرفیت باشد می‌توانیم از دیگر فرزندان مناطق دیگر کشور هم میزبانی کنیم.

,

نصیری گفت: بخشی از کار این مجتمع برای برنامه‌های آموزشی تحت نظارت آموزش و پرورش انجام می‌شود و به صورت یک مدرسه خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه