اخبار داغ

دبیر ستاد اربعین استان همدان:

فعالیت ۹۵ موکب استان همدان در ایام اربعین+فیلم

فعالیت ۹۵ موکب استان همدان در ایام اربعین+فیلم
دبیر ستاد اربعین استان همدان گفت: امسال ۹۵ موکب به زائرین اربعین حسینی خدمات رسانی خواهند کرد که تا ۳۰ مهر ۳روز پس از اربعین فعال خواهند بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهرداد نادری فر، مدیرکل دفتر اموراجتماعی استانداری همدان و دبیر ستاد اربعین استان در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان، گفت: مردم مومن و ولایتمدار استان همدان خود را برای پذیرایی از زائران ارعین حسینی آماده می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی اظهار داشت: امسال با استقبال گسترده مردم تعداد ۹۵ موکب و ایستگاه صلواتی در استان همدان در خدمت زائران خواهند بود.

,

دبیر ستاد اربعین استان همدان افزود: از مجموع این موکب ها تعداد ۷۵ موکب در استان،۴موکب در مرزهای خروجی کشور و ۱۶موکب هم در کشور عراق مشغول خدمت رسانی هستند.

,

وی گفت: تعداد این موکب ها در سال گذشته ۶۸ ایستگاه بود که با توجه به استقبال مردم برای حضور در اجتماع میلیونی اربعین حسینی تعداد موکب ها برای خدمت رسانی بهتر با همراهی و همکاری مردم افزایش یافته است.

,

نادری فر با بیان اینکه موکب های استان همدان تا ۳روز پس از اربعین فعال خواهند بود افزود: اسکان و پذیرایی، امدادرسانی و خدمات بهداشتی درمانی، تجهیز مجتمع های رفاهی و تدابیر ترافیکی راهنمایی و رانندگی از جمله این اقدامات می باشد.

,

وی گفت: پیش بینی می شود امسال افزایش تردد زائر داشته باشیم چون درسال گذشته ۲میلیون و۲۰۰هزار نفر زائر از استان تردد داشته اند که پیش بینی می کنیم این رقم امسال در رفت و برگشت زائران به ۳میلیون و ۲۰۰ تردد برسد.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه