اخبار داغ

مدیر امور بین‌الملل جامعه‌المصطفی(ص) خراسان رضوی:

۱۲۰۰ مبلغ از ۳۰ ملیت به راهپیمایی اربعین اعزام شدند/ اجرای تبلیغ چهره به چهره ویژه زائران افغانستانی و پاکستانی

۱۲۰۰ مبلغ از ۳۰ ملیت به راهپیمایی اربعین اعزام شدند/ اجرای تبلیغ چهره به چهره ویژه زائران افغانستانی و پاکستانی
مهدی هاشمی ضمن اعلام اجرای فعالیت تبلیغی چهره به چهره در مرز دوغارون، میرجاوه ویژه زائران افغانستانی و پاکستانی گفت: تعداد ۱۲۰۰ نفر در قالب کاروان جامعه‌المصطفی از ۳۰ ملیت به صورت گروهی اعزام شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی هاشمی، مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل جامعه المصطفی(ص) خراسان رضوی در گفت‌وگو با صبح توس اظهار کرد: نزدیک به 2200 نفر از طلاب برای اعزام به اربعین ثبت نام داشته اند که از این میزان 1200 نفر در قالب کاروان جامعه المصطفی از 30 ملیت به صورت گروهی اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با اشاره به اینکه سایر افراد ثبت نام شده به صورت انفرادی در سفر اربعین حاضر خواهند شد افزود: افراد اعزامی از کشورهای آذربایجان، ترکیه، گینه، کنیا، غنا، ساحل عاج، آفریقای جنوبی، نیجریه، افغانستان، پاکستان و هندوستان و تاجیکستان هستند.

,

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل جامعه المصطفی(ص) خراسان رضوی گفت: مبلغان اعزام شده از روز گذشته در قالب دو کاروان به مرز شلمچه اعزام شده اند که در نجف سه روز اقامت دارند و سپس به صورت پیاده به سمت کربلا خواهند رفت و پس از مراسم اربعین کربلای معلی به سمت مرز خواهند برگشت که جمعا این سفر حدود ده روز طول خواهد کشید.

,

وی افزود: 100 نفر از طلاب خواهر و برادر از طریق نهادهایی مانند بنیاد معارف اهل بیت(ع)، سازمان تبلیغات و آستان قدس داخل و خارج از مرزهای کشور برای تبلیغ معارف حسینی برنامه منسجم خواهند داشت.

,

هاشمی ضمن اعلام اجرای فعالیت تبلیغی چهره به چهره در مرز دوغارون و میرجاوه ویژه زائران افغانستانی و پاکستانی تصریح کرد: تنوع زبانی مانند زبان فارسی، انگلیسی، اردو و عربی در امور تبلیغی لحاظ شده است.

,

وی افزود: از ابتدا ستاد اربعین جامعه المصطفی خراسان رضوی در قالب پنج کمیته اعم از تبلیغ و اطلاع رسانی، محتوایی، پشتیبانی، خواهران و کمیته صیانتی فعالیت خود را آغاز کرده است و هر کمیته وظایف خاص خود را دارد.

,

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل جامعه المصطفی(ص) خراسان رضوی خاطرنشان کرد: محتوای برنامه ها در کمیته های پنجگانه برنامه‌ریزی شده و در همین راستا 40 نشست تخصصی، عمومی و توجیهی در موضوع شیوه های تبلیغ، آشنایی با فرق انحرافی و توصیه‌های پزشکی برگزار شده است.

,

وی با بیان اینکه در مجموع آمار مبلغان اعزامی نسبت به سال گذشته افزایش داشته است افزود: مبلغان در سفر اربعین به صورت چهره به چهره با زائران کربلا ارتباط خواهند گرفت و پیام عاشورا را به زبان‌های مختلف منتقل می کنند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه