اخبار داغ

انتقال زائران از خسروی به کربلا با 150 دستگاه اتوبوس

انتقال زائران از خسروی به کربلا با 150 دستگاه اتوبوس
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انتقال زائرانی که مرز خسروی را برای سفر به کربلای معلی انتخاب کرده اند به وسیله 150 دستگاه اتوبوس خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار علی اکبر جاویدان پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از پایانه خسروی اظهار داشت: 50 دستگاه از این اتوبوس ها کار انتقال زوار از پارکینگ ها تا سه راهی نصرآباد و از آنجا تا پایانه مرزی خسروی را انجام می دهند و ۱۰۰ دستگاه اتوبوس دیگر نیز برای انتقال زوار در منظریه عراق به سمت بغداد و سپس کربلا مستقر هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی تاکید کرد: هیچ خودرویی از سه راهی نصرآباد به سمت پایانه مرزی خسروی اجازه تردد نخواهد داشت.

,

 جاویدان یادآور شد: زائران بعد از خروج از مرز خسروی با هماهنگی های صورت گرفته به منطقه جدید الشط (حسینیه) در نزدیکی بغداد منتقل و از آنجا به کربلای معلا اعزام خواهند شد.

,

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: تمهیدات لازم برای انتقال روان زوار به سمت بغداد اندیشیده شده و از بغداد تا کربلا نیز با اعلام آمادگی طرف عراقی هر ساعت می توانند ۶ هزار نفر را از انتقال دهند.
وی در ادامه با افزایش قابل توجه تردد از مرز خسروی گفت: روز دوشنبه و پس از بازگشایی دوباره مرز به دنبال وقفه ای کوتاه حدود سه هزار نفر، سه شنبه حدود هشت هزار نفر و روز گذشته (چهارشنبه) نیز بالغ بر 15 هزار زائر از مرز عبور کردند.

,
,

سردار جاویدان ادامه داد: پیش بینی می شود ظرف امروز و فردا جمعیتی که از مرز خسروی برای حضور در مراسم معنوی اربعین عبور کنند به بیش از 20 تا 25 هزار نفر برسد.

,

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه بر فراهم بودن امکانات و زیرساخت های لازم برای تردد زائران از مرز خسروی تاکید کرد و گفت: به منظور تسهیل در تردد زوار، تعداد گیت های فعال از 40 به 60 مورد رسید.
وی همچنین از نصب 5 هزار تابلوی ایمنی در سطح راه های استان با همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خبر داد و گفت: نیروهای گشتی پلیس نیز به صورت 24 ساعته در سطح جاده ها حضور دارند و در صورت نیاز به کمک زائران خواهند شتافت.

,
,

سردار جاویدان در پایان از زائران نیز خواست تا ضمن همکاری با پلیس و عمل به توصیه های انان، از پارک خودرو در حاشیه شهر قصرشیرین و معابر عمومی خودداری و از پارکینگ های موجود استفاده کنند.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه