اخبار داغ

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان قزوین خبر داد

افزایش ۸۰۰درصدی کشف قاچاق لوازم خانگی/ کشفیات سرقت در حوزه اصناف ۵۴درصد رشد داشت

افزایش ۸۰۰درصدی کشف قاچاق لوازم خانگی/ کشفیات سرقت در حوزه اصناف ۵۴درصد رشد داشت
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان قزوین گفت: در موضوع کشف سرقت از مغازه‌ها که برای کسبه و صنوف حائز اهمیت است، توانستیم ۵۴ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ سید احمد اشرفی در گفت‌وگو با  شاخص، اظهار کرد: فلسفه مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی ایران خدمت به مردم است؛ اگر در خدمت مردم باشیم، می‌توانیم موهبت و اعتماد افراد جامعه را جلب کنیم چراکه اعتماد مردم بزرگترین سرمایه برای نیروی انتظامی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

وی افزود: با جلب اعتماد و اقداماتی که در استان صورت گرفته نیز مجموعه نیروی انتظامی استان توفیقات بسیار زیادی در سال گذشته و به ویژه امسال با هدایت و مدیریت سردار جاجیان به دست آورده است.

,

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان قزوین ابراز کرد: در موضوع کشف سرقت از مغازه‌ها که برای کسبه و صنوف حائز اهمیت است، توانستیم ۵۴ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته باشیم.

,

این مقام انتظامی بیان کرد: در دستگیری سارقین در حوزه صنوف ۴۸ درصد، در کشف لوازم خانگی و صوتی قاچاق حدود ۸۰۰ درصد، کشف لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی نزدیک به ۵۴۰درصد، کشف مواد خوراکی قاچاق ۳۲۰ درصد افزایش کشفیات داشتیم.

,

اشرفی در ادامه ابراز کرد: این آمارها در سطح استان نشانگر این است که نیروی انتظامی با کمک خداوند به صورت موفق عمل کرده است؛ یکی از موضوعات بسیار مهم و اولویت‌‎دار در کشور مسئله اقتصاد است که یکی از عوامل ایستادگی، قوام و پایداری در جامعه محسوب می‌شود.

,

وی تاکید کرد: اقتصاد نقش اساسی و ویژه‌ای در زندگی افراد دارد چراکه اگر چرخه اقتصاد نچرخد نیز امید به آینده هم در جامعه رواج پیدا نمی‌کند و در جامعه جهانی امروز کشورهایی که ضعیف هستند، مجبورند از نظر اقتصادی و فرهنگی زیر سلطه کشورهای بیگانه باشند.

,

تعامل با اصناف موجب ثبات اقتصادی کشور می‌شود

,

این مقام انتظامی ادامه داد: متاسفانه یکی از سلطه‌های دشمنان سلطه اقتصادی است و هر قدمی که برای اصلاح اقتصادی کشور برداشته شود باعث استحکام نظام خواهد شد.

,

اشرفی تاکید کرد: امروزه دشمنان تلاش می‌کنند جنگ تمام عیار اقتصادی را برای کشور رقم بزنند اما ملت ما ملتی است که همیشه نشان داده که می‌تواند تهدیدات را تبدیل به فرصت کند و دشمنان در این راستا هم موفق نخواهند شد.

,

وی گفت: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند؛ سال ۱۳۹۸ سال استفاده از فرصت‌ها است و همه مردم  به ویژه افراد موثر در حوزه اقتصاد توانستند تهدیدها را تبدیل به فرصت کنند و امروزه در منطقه شاهد یک امنیت با ثبات هستیم.

,

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان قزوین افزود: امروزه اینکه توانسته‌ایم نقشه خود را دیکته‌ای برای جوامع دیگر کنیم موضوع بسیار مهم و حائز اهمیتی است، بحث سوم تلفیقی از موضوع امنیت و اقتصاد به منظور امنیت اقتصادی است که همه ما نگران برنامه‌ریزی در این حوزه هستیم.

,

این مقام انتظامی ابراز کرد: ما انتظار داریم که همه صنوف پای کار بیایند اما لازمه این کار این است که ما برای آن‌ها امنیت واقعی را در سطح جامعه نهادینه کنیم.

,

اشرفی تاکید کرد: امنیت حاصل تلاش من و شما است که اگر از ابتدای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تا به اکنون را نگاه کنید، متوجه می‌شوید که یکی از راهبردهای نظام جمهوری اسلامی ایران مشارکت همه جانبه مسئولین و مردم است.

,

۳۰۰ هزار نفر به طور مستقیم مسائل مرتبط با اصناف را انجام می‌دهند

, ۳۰۰ هزار نفر به طور مستقیم مسائل مرتبط با اصناف را انجام می‌دهند,

وی افزود: تقریبا یک سوم جمعیت کشور و استان قزوین را صنوف تشکیل داده و بالغ بر ۳۰۰ هزار نفر به طور مستقیم مسائل مرتبط با این حوزه را انجام می‌دهند که نیروی انتظامی اگر توجه ویژه‌ای به این موارد داشته باشد، می‌تواند امنیت و آرامش مطلوبی را در جامعه نهادینه کند.

,

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان قزوین بیان کرد: با برآورده کردن انتظارات می‌توان فضای آرامی را در جامعه فراهم کنیم و اولین نکته این است که اگر فضای شور و شوق در محیط کسب و کار ایجاد شود باعث موفقیت در کار خواهد شد.

,

این مقام انتظامی گفت: اگر ارتباط موثر با متولیان، اصناف و مسئولین نظارت اماکن عمومی داشته باشیم و صادقانه مشکلات را مطرح کنیم، می‌توانیم گره‌گشای موضوعات در حوزه توسعه امنیت اقتصاد کشور باشیم.

,

وی با بیان اینکه امنیت اقتصادی از دلایل شکوفایی کشور است، ابراز کرد: رعایت ارزش‌های اسلامی به عنوان یگانه راه نجات‌بخش کشور است و رضایت‌مندی صنوف می‌تواند رضایت جامعه باشد لذا رعایت مقررات فرهنگ تجارت می‌تواند نقش بسیار موثری در امنیت اقتصادی داشته باشد.

,

اشرفی با اشاره به اینکه تعامل با اصناف موجب ثبات اقتصادی کشور می‌شود، تصریح کرد: با مطالعه دقیق در حوزه فرهنگ کسب و کار می‌توانیم پویایی و رونق را در این حوزه ایجاد کنیم؛ زنده کردن احساس افتخار و غرور ملی در بین افراد جامعه به راحتی می‌تواند شکل بگیرد و نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه