اخبار داغ

مسئول موکب زبیده خاتون(س) در کربلا خبر داد

ظرفیت اسکان برای ۴هزار زائر/ ۱۲هزار پرس غذا توزیع می‌شود

ظرفیت اسکان برای ۴هزار زائر/ ۱۲هزار پرس غذا توزیع می‌شود
مسئول موکب زبیده خاتون(س) گفت: در هر وعده صبحانه و شام سه هزار نفر و برای نهار 6هزار نفر اطعام داده می‌شود که فعالیت موکب از 20 مهر ماه تا 29 مهر ادامه دارد و در این ایام به زائرین خدمت رسانی می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داود محمدی در گفت‌وگو با شاخص، اظهار کرد: موکب زبیده خاتون(س) در کربلا با مساحت  ۷۵۰۰متر مربع در شارع میثم تمار جنب هتل بین المللی کربلا دولی قرار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

وی افزود: روزانه ۴هزار نفر در این موکب اسکان دارند که ۳هزار نفر آقا و یک هزار نفر خانم اسکان داده می‌شوند و برای هر سه وعده صبحانه، نهار و شام از زائرین پذیرایی می‌شود.

,

مسئول موکب زبیده خاتون(س) گفت: در هر وعده صبحانه و شام سه هزار نفر و برای نهار ۶هزار نفر اطعام داده می‌شود که فعالیت موکب از ۲۰ مهر ماه تا ۲۹ مهر ادامه دارد و در این ایام به زائرین خدمت رسانی می‌شود.

,

, ,

محمدی بیان کرد: سال گذشته زمین موکب خاکی بود که در حین بارندگی برای زائرین مشکل ایجاد می‌شد که امسال با هماهنگی صاحب زمین و مسئولین موکب آسفالت شده و با توجه به پیش‌بینی هواشناسی در این ایام هوا گرم است و می‌توان از حیاط موکب برای اسکان یک هزار نفر از آقایان استفاده کرد.

,

وی در پایان یادآور شد: موکب زبیده خاتون(س) سه سال است که فعالیت دارد و تمام کمک‌ها مردمی است.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه