اخبار داغ

نماینده مردم اسدآباد در مجلس:

جنگ اقتصادی فرصت است نه تهدید

جنگ اقتصادی فرصت است نه تهدید
نماینده مردم اسدآباد در مجلس با اشاره به جنگ اقتصادی امروز، گفت: نباید به این جنگ به عنوان یک تهدید نگاه کرد و باید از فرصت آن برای انسجام بخشی و بسیج شدن کمک گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ اکبر رنجبرزاده، نماینده مردم اسدآباد در مجلس پیش از ظهر امروز در شورای اداری شهرستان اسدآباد و تودیع و معارفه شهردار جدید این شهر، آقای فعله‌گری را فردی مسئولیت پذیر، پیگیر، انسانی شایسته و با انگیزه عنوان کرد و گفت: نگاه جوانگرایی در انتخاب شهردار از سوی شوراییان شکل گرفته که قابل تقدیر است و انتظار می رود که با نظارت و مشورت‌دهی به شهردار جدید وی را در مدیریت امور شهری کمک کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با بیان اینکه اعتراضات مردم در سطح شهر بالاست و باید اعضای شورا و شهردار با همفکری مسئولان چهره شهر را تغییر دهند، افزود: امروز انسجام خوبی در بین مسئولان هست و تحرکات خوبی را از رؤسای ادارات می بینیم.

,

نماینده مردم اسدآباد در مجلس با اشاره به جنگ تحمیلی و هدف شهدا در آن دوران، گفت: امروز جنگ اقتصادی نیز همانند جنگ ۸ ساله عراق علیه ایران که بر ما تحمیل شده است و قشر ضعیف جامعه آسیب می بینند اما آیا این جنگ تهدید است یا یک فرصت که در قله های افتخار قرار بگیریم.

,

وی تصریح کرد: همانطور که اگر جنگ تحمیلی نبود ما به این اقتدار نمی رسیدیم، امروز هم اگر جنگ اقتصادی نبود به تعامل نمی رسیم و اگرچه تعدادی انگشت نما رفته اند در مقابل ما قرار گرفته اند و کیسه های خود را پر می کنند اما نباید به این جنگ به عنوان یک تهدید نگاه کرد و باید از فرصت آن برای انسجام بخشی و بسیج شدن کمک گرفت.

,

رنجبرزاده تأکید کرد: در این جنگ اقتصادی اگر انسجام داخلی صورت بگیرد و همه مردم به کمک بیایند و بسیج شوند، پیروز خواهیم بود.

,

وی با اشاره به گام دوم انقلاب تأکید کرد: آنچه رهبر انقلاب در گام دوم انقلاب به آن اشاره کردند، باید همه جوانب را کنار هم قرار دهیم و مردم را هم به میدان دعوت کنیم.

,

نماینده مردم اسدآباد در مجلس با بیان اینکه مدیران کل نباید در برابر تصمیم فرمانداران مقاومت کنند و باید در سطح استان تأکید شود که تصمیماتی که فرماندار در شهرستان می گیرد، اجرایی شود، اذعان داشت: امروز بسیج تعاملی و همکاری در اسدآباد موج می زند و پذیرفتنی نیست که اعتبارات جذب نشود و اشتغال ایجاد نشود.

,

وی با بیان اینکه قانونی مبنی بر مشخص شدن اموال و دارایی مسئولان در مجلس تصویب کرده ایم که در سرمایه ای به ثبت برسد، اظهار کرد: اگر مسئولی می‌خواهد کار اقتصادی هم انجام دهد، باید سالم باشد، رانت و دور زدن قانون نباشد.

,

رنجبرزاده با اشاره به انتخابات این دوره نمایندگی مجلس، افزود: انتخابات در پیش است و بنده تا خرداد به عنوان نماینده مردم هستم و شما رؤسای ادارات می‌توانید در آرامش انتخابات کمک کنید و البته مسئولان ما در بیرون از محل کار باید حضور عقلایی داشته باشند و در آرامش بخشیدن به انتخابات و تنش زدایی همراهی کنند.

,

وی گفت: مسئولیت کار سختی است و ضمن اینکه یک مسئول باید در برابر مسائل خودمراقبتی کند و می طلبد که برای مسئولان احترام قائل شد.

,

نماینده مردم اسدآباد در مجلس افزود: تولید قهوه، کارخانه تولید کاغذ از آهک، زنجیره تولید فرآوری گوشت قرمز از دیگر پیگیری ما بوده که در حال انجام است.

,

وی با اشاره به اینکه بیمارستان امیرالمؤمنین پول و اعتبار برای ساخت و تجهیز دارد اما هنوز زمین آن در تملک هلال احمر است، گفت: زمین بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) مربوط به هلال احمر است و برای واگذاری به دانشکده علوم پزشکی ۶ ماه است که ما را سر می‌گردانند.

,

معاون عمرانی استانداری همدان هم بااشاره به انتخاب فعله گری به عنوان شهردار اسدآباد، اظهار کرد: اختلاف سلیقه‌هایی در انتخاب وجود دارد اما این اختلاف سلیقه طبیعی است و نباید از این اختلاف سواستفاده کنند.

,

محمودرضاعراقی با بیان اینکه آقای فعله گری دارای انگیزه خدمت است و سماجت در کار دارد، گفت: اگر به هر دلیل شهردار را کنار بگذاریم، به شهر و جامعه ضربه می زند، لذا اعضای شورا عزم را جزم کنند که شهردار تا پایان دوره شوراها بماند.

,

شهردار جدید اسدآباد هم با بیان اینکه بنده خود داوطلب شهرداری شدم، اظهار کرد: بزرگترین لذت کار و خدمت برای بنده دعای خیر مردم بوده است

,

علیرضا فعله گری گفت: باتمام توان و به صورت شبانه روز در اختیار مردم هستیم و از اعتماد همه اعضای شورا سپاسگزارم.

,

وی افزود: بنده برای همه اعضایی شورای که رأی داده و یا نداده احترم قائل هستم، گفت: انسجام و تعامل با ادارات و خدمت به زائران حسینی از اولویت کارم است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه