اخبار داغ

وزیرآموزش و پرورش در لرستان:

تعمیر۳۱۰ واحد آموزشی در لرستان/ نیروهای نهضتی بکارگیری می‌شوند

تعمیر۳۱۰ واحد آموزشی در لرستان/ نیروهای نهضتی بکارگیری می‌شوند
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به تعمیر۳۱۰ واحد آموزشی در استان لرستان گفت: نیروهای نهضتی براساس نیاز آموزشی بکارگیری می‎شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، محسن حاجی میرزایی ظهر امروز در سفر به شهرستان پلدختر و در مراسم افتتاح دبیرستان قلم چی اظهار داشت: در استان لرستان ۳۱۰ واحد آموزشی که طی سال های گذشته و بر اثر سیل امسال دچار آسیب شد تعمیر شده و این اقدام تا قبل از فصل بازگشایی مدارس صورت گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک،,


وی افزود: تعدادی از مدارس تخریبی بودند و نیاز به احداث مجدد داشتند که تعدادی از آنها ساخته و مابقی نیز در دست ساخت است.

,
,

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: بر اثر سیل برخی از روستاها در مکانی دیگر جانمایی شده و برای تعیین زمین با همکاری استانداری لرستان، تعیین تکلیف شد و عملیات احداث این مدارس نیز شروع شده که امیدواریم تا پایان سال این مدارس تکمیل شود تا بعد از تجهیز در اختیار دانش آموزان قرار گیرد.

,


وی با اشاره به افتتاح ۳۱ مدرسه جدید در استان گفت: ۳۱۰ واحد آموزشی تعمیر و بازسازی شده و از ۱۱۳ مدرسه تخریبی، ۳۱ واحد اموزشی ساخته و افتتاح می شود و عملیات احداث مابقی مدارس نیز آغاز شده است.

,
,


حاجی میرزایی با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش باید متناسب با کلاس و نیازی که دارد نیرو به کارگیری کند اظهار داشت: یک بی انضباطی در سال های قبل در بحث نیروهای نهضتی ایجاد شده که مشکلاتی را به وجود آورده است اما همه ظرفیت آموزش و پرورش فعال می شود که نیروهایی را که قانونا اجازه دارد را برای جبران کمبود معلم به کارگیری کند.

,
,


وی افزود: البته تعدادی از نیروها باقی می مانند که تا پایان برنامه ششم باید استخدام شوند با این شرایط که اگر آموزش و پرورش به رشته آنها نیاز داشته باشد و یا در منطقه ای نیاز به این افراد باشد، می تواند طی برنامه ای و متناسب با بودجه ای که اختصاص داده می شود استخدام شوند.

,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه