اخبار داغ

معاون فرهنگی سپاه پاسداران در گفتگو با عصرهامون:

وحدت شیعه و سنی باعث افتخار است/ طعم واقعی میزبانی در ام القرای جهان اسلام را به زوار حسینی پاکستان بچشانید

وحدت شیعه و سنی باعث افتخار است/ طعم واقعی میزبانی در ام القرای جهان اسلام را به زوار حسینی پاکستان بچشانید
معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خدمات ارائه شده توسط ستاد مردمی اربعین سیستان و بلوچستان مطلوب اما نیازمند تقویت بیشتر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار حسین نجات که به منظور بررسی آخرین وضعیت خدمات رسانی به زوار پاکستانی اربعین به سیستان و بلوچستان سفر کرده بود در گفتگو با عصرهامون افزود: تمام برادران و خواهران شیعه و سنی در سیستان و بلوچستان که مشغول خدمت رسانی به زوار پاکستانی اربعین می باشند به دنبال تحقق شعار عملیاتی حب الحسین یجمعنا هستند که الحمدلله همه مردم، سپاه، بسیج و دستگاه های مربوطه هم عملکرد خوبی داشته اند.

وی با قدردانی از خدمات ستاد مردمی اربعین سیستان و بلوچستان گفت: هر چه برای زائر امام حسین(ع) تلاش کنیم باز هم کم است خصوصا زائران پاکستانی که با سختی های بسیار به مرز میرجاوه میرسند و از لحاظ مالی نیز در مضیقه هستند اما میطلبد تا بر کمیت و کیفیت خدمات بیفزائیم.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: مردم سیستان و بلوچستان به صورت خودجوش و داوطلبانه پای کار آمده اند و با محوریت ستاد مردمی اربعین میزبانی خوبی از خود نشان داده اند اما دولت جمهوری اسلامی ایران نیز باید با قوت بیشتری وارد عرصه خدمت شده و زیرساخت های لازم برای اسکان و استراحت زوار را مهیا سازد و طعم واقعی میزبانی در ام القرای جهان اسلام را به زوار پاکستانی اربعین بچشانید.

وی با اشاره به نقش پررنگ اهل سنت در میزبانی از زوار پاکستانی تصریح کرد: اینکه شیعه و سنی در این استان دوشادوش یکدیگر و با صلح و دوستی مشغول خدمت رسانی به زوار هستند برای ما یک افتخار است اما دشمنان از آن بیمناک هستند چون این وحدت و همدلی، ضمن تحکیم امنیت پایدار در استان تمام نقشه های شوم آنها را خنثی می کند.

شایان ذکر است معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سفر خود به سیستان و بلوچستان ضمن حضور در نقطه صفر مرزی ایران و پاکستان در مرز میرجاوه، از مواکب ستاد مردمی اربعین در شهرستان زاهدان نیز بازدید کرده و در گفتگو با زوار پاکستانی از نزدیک موضوعات مختلف را بررسی کرد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه