اخبار داغ

وزیر صنعت، معدن و تجارت در اردبیل:

کشور در تولید لاستیک خودکفا می شود

کشور در تولید لاستیک خودکفا می شود
وزیر صنعت، معدن و تجارت در جریان بازدید از کارخانه آرتاویل تایر اردبیل گفت: با فعال شدن خطوط توسعه واحدهای لاستیک سازی ، کشور در تولید لاستیک به خودکفایی می رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت بعد از ظهر امروز در جریان بازدید از واحدهای صنعتی اردبیل به کارخانه آرتاویل تایر رفت و از نزدیک در جریان فعالیت های این کارخانه مولد و درآمد زا قرارگرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

رحمانی در این بازدید گفت: با فعال شدن خطوط توسعه واحدهای لاستیک سازی ، کشور در تولید لاستیک به خودکفایی می رسد.

,

وی با بیان اینکه در حال حاضر در چهار استان کشور، چهار واحد تولید لاستیک، طرح های توسعه واحدهای خود را اجرا می کنند، گفت: این واحدها از ۱۰ تا ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند که با تکمیل این واحدها، کشور در تولید لاستیک خودکفا می شود.

,

رحمانی به معادن استان اردبیل نیز اشاره کرد و گفت: رگه های مس در این مطالعات شناسایی شده و باید اقدامات لازم برای استفاده بهینه از این ظرفیت انجام شود.

,

وی به صنایع سنگین در استان اردبیل نیز اشاره کرد و گفت: راه اندازی واحدهای آرتاویل تایر، کامیون سازی و نئوپان خلخال از جمله واحدهایی هستند که با توسعه آنها شاخص صنعت در استان ارتقا می یابد.

,
اکبر بهنام جو استاندار اردبیل نیز در این سفر گفت:  فاز دوم  واحد تولیدی آرتاویل تایر در سفر رئیس جمهوری به استان اردبیل  به بهره برداری می رسد.
,
وی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در استان در خصوص راه اندازی واحدها گفت: اردبیل یکی از استان های نوظهور در عرصه صنعت در سال های آینده خواهد بود.
,
 
,

کارخانه آرتاویل تایر در حال حاضر ۳۰ درصد از نیاز لاستیک داخل کشور را تامین می کند.

,

 

,

انتهای پیام/ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه