اخبار داغ

مدیرکل دفتر برنامه ریزی وزارت علوم:

وعده سازمان برنامه برای تحقق بودجه مهارت افزایی دانشگاهها

وعده سازمان برنامه برای تحقق بودجه مهارت افزایی دانشگاهها
مدیرکل دفتر برنامه ریزی وزارت علوم از وعده سازمان برنامه و بودجه برای تحقق ۳۰ تا ۴۰ درصد از بودجه درخواستی برای طرح اشتغال پذیری و مهارت افزایی خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد رضا آهنچیان با اشاره به اجرای طرح اشتغال پذیری و مهارت افزایی دانشجویان گفت: طرح اشتغال پذیری و مهارت افزایی دانشجویان از سیاست های آموزشی وزارت علوم در دانشگاههای کشور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: این طرح از مهر سال گذشته در حال اجرا است و انتظار دانشگاه ها در این خصوص در حال حاضر مباحث بوجه ای است که با سازمان برنامه بودجه نیز دراین زمینه رایزنی هایی را انجام داده ایم.

,

مدیرکل دفتر برنامه ریزی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ادامه داد: قرار شده از ۱۴۰ میلیارد تومان اعتباری که برای این طرح از سازمان برنامه و بودجه درخواست داشته‌ایم، ۳۰ تا ۴۰ درصد آن محقق شود.

,

وی یادآورشد: گزارش هایی که ما از دانشگاه ها دریافت کرده ایم نشان می دهد که دانشگاه ها اقدامات خوبی بدون اینکه بودجه مذکور را وصول کرده باشند، انجام داده اند.

,

آهنچیان به بازنگری برنامه های درسی، جهت دادن برنامه ها به سمت برنامه های عملی، استفاده حداکثری از پتانسیل سازمان های موازی مانند دانشگاه فنی و حرفه ای و سازمان آموزش های فنی و حرفه ای، ارتباط با نهادها، ارتباط با سازمان تحقیقات کشاورزی برای رشته های کشاورزی اشاره کرد و گفت: این ها مجموعه ای از برنامه هایی است که توسط دانشگاه ها دراین زمینه انجام شده است.  

,

به گزارش مهر؛ وی ادامه داد: همچنین مصوبه ای دراین زمینه داشتیم که منجر به تفاهم نامه ای با امضای دو وزیر علوم و جهاد کشاورزی شد که براساس آن دانشجویان توانستند در جهاد کشاورزی به کارروزی مشغول شوند.

,

آهنچیان افزود: اگر حمایت سازمان برنامه باشد انتظارات ما از دانشگاه ها بالاتررفته و نتایج بهتری خواهیم داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه