اخبار داغ

سخنگوی وزارت امور خارجه:

خدمه نفت کش ایرانی آسیب ندیده‌اند/ شناور در حالت پایدار قرار دارد

خدمه نفت کش ایرانی آسیب ندیده‌اند/ شناور در حالت پایدار قرار دارد
سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به تحت کنترل بودن شرایط نفت کش ایرانی، گفت: خوشبختانه خدمه نفت کش هیچگونه آسیبی ندیده اند و شناور در حالت پایدار قرار دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به هدف قرار گرفتن نفت کش ایرانی «سابیتی» در دریای سرخ، اعلام کرد: بررسی های انجام شده توسط شرکت ملی نفتکش ایران نشان میدهد که کشتی ایرانی از مکانی نزدیک به کریدور عبوری این نفت کش از شرق دریای سرخ، دو بار و به فاصله حدود نیم ساعت مورد هدف قرار گرفته و آسیب دیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به تحت کنترل بودن شرایط نفت کش، افزود: خوشبختانه خدمه نفت کش هیچگونه آسیبی ندیدهاند و شناور در حالت پایدار قرار دارد.

,

سخنگوی وزارت امور خارجه خاطر نشان کرد: در چند ماه گذشته برخی اقدامات تخریبی دیگر نیز علیه نفت کش‌های ایران در دریای سرخ صورت پذیرفته که بررسی‌ها در خصوص عوامل دخیل در این اقدامات در حال انجام است.

,

وی با ابراز نگرانی در خصوص آلودگی ایجاد شده در منطقه به دلیل نشت شدید نفت از مخازن آسیب دیده کشتی، گفت: کلیه مسئولیت های ناشی از این اقدام از جمله آلودگی شدید زیست محیطی ایجاد شده در منطقه بر عهده عوامل این ماجرا جویی خطرناک است.

,

سخنگوی دستگاه دیپلماسی در پایان تاکید کرد: بررسی جزئیات و عوامل این اقدام خطرناک ادامه داشته و پس از حصول نتیجه اعلام خواهد شد.

,

به گزارش مهر، نفت کش ایرانی SABITY متعلق به شرکت ملی نفتکش صبح امروز در دو انفجار جداگانه احتمالا بر اثر اصابت موشک در ساعت های ۵ و ۵:۲۰ صبح در ۶۰ مایلی بندر جده عربستان سعودی دچار انفجار در بخش بدنه شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه