اخبار داغ

ائمه جماعت در چهارمحال وبختیاری؛

شفافیت آرا حق مسلم مردم/قدرت امریکا و عربستان به افول رسید

شفافیت آرا حق مسلم مردم/قدرت امریکا و عربستان به افول رسید
ائمه جماعت در چهارمحال وبختیاری گفت: امام جمعه موقت شهرکرد شفافیت آرا را حق مسلم مردم داسن و گفت: مردم حق دارند شاهد اتفاقات ونظرات نمایندگانشان در مجلس باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام سیدابوالحسن در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرکرد با بیان اینکه زیارت امام حسین علیه السلام در روز اربعین جز علامت های شیعه واقعی است و گفت:   امروز این همایش هرچه باشکوه تر و باعطمت در حال برگزاری است و ان شاالله ازاین پس هم برگه های پرافتخاری خواهد افرید.


امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به حدیثی از پیامبر، پیرامون مرقد مطهر ائمه تاکید کرد: باتوحه به این روایت ؛ قبور اولیای خدا، بقعه هاو میادینی از بهشت است.

فاطمی گفت: محبان و پیروان ائمه اطهار علیه السلام کسانی بودند که همیشه مورد آزار و اذیت ظالمان و کفار قرار میگرفتند تا راهشان بریده شود اما شیعیان دست بردارنبوده وهمیشه پیروز میدان هستند.

فاطمی دوست داشتن علی و اولاد علی برای مومن را امری همیشگی دانست و گفت: خدا قلب های انسانهای انتخاب شده از سوی بندگانش را طوری قرار داده که به سمت ائمه اظهار میل دارند.

امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به شعار حب الحسین یجمعنا گفت: محبت به اهل بیت محبت خدا را در پی دارد و مومنی که به دنبال افزایش محبت اهل بیت بوده و با پای پیاده به سمت قبور میرود به خدانزدیک می شود.


فاطمی با بیان اینکه ساده زیستی یکی از اصول زندگی ائمه اطهار بوده گفت: یاد اصول زندگی اهل بیت برای الگو گرفتن و رعایت احکام الهی و تقوای الهی است.

امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به شفافیت آراء در مجلس شورای اسلامی گفت:مردم توقع داشته اقدامات نمایندگانشان شفاف بازگو شود و مخفیانه نباشد این انتظار؛ انتظار به حقی است.

فاطمی به بحث های اخیر عراق اشاره و گفت: شلوغ بازاری های اخیر بعضا برخی بابت مشکلات اقتصادی و روزمره بود اما طبق معمول عده ای از آب گل آلود ماهی گرفته و قصد به حاشیه بردن و سواستفاده داشتند که با حضور بزرگان ومرجعیت شیعه به اهداف خود نرسدند و توطئه جمع شد.

فاطمی توطئه در عراق را درواقع یک دشمنی با ایران عنوان وگفت: این هاقصد بی احترامی و دشمنی با ایران اسلامی داشته و نشان می دهد آمریکا به ترفندهای مختلف برای آسیب زدن به ایران دست می زند.

امام جمعه موقت شهرکرد با بیان اینکه علایم واماندن و کم اوردن عربستان در حال ظاهر شدن است؛ تصریح کرد: عربستان خف کرده و قصد مذاکره با ایران را دارد.

فاطمی به عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در دنیا اشاره و گفت: ماجرا های افغانسان و درماندگی امریکا در این منطقه به سمتی رفته است که به غلط کردن افتاده است.

امام جمعه موقت شهرکرد به عظمت و اقتدار جمهوری در دنیا اشاره و گفت: دشمن هیچ گاه حریف ایران نبوده اماهمیشه به دنبال پیدا کردن زخم هاست که نباید بگذاریم این زخم ها بدست مسولین برطرف نشود تنهاراه حفاطت از انقلاب برطرف کردن ضعف ها کاستی ها و سختی ها از پیش روی مردم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

حجت الاسلام مهرداد بهرامی امام جمعه شهر اردل در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نماز گزاران به تقوای الهی گفت: تقوا مهم‌ترین مؤلفه در ارتباط با خدا و مردم است که باید پیوسته مورد توجه مدیران جامعه اسلامی باشد.

بهرامی تقوا را کلید رستگاری و زمینه سعادت الهی انسان دانست و افزود: رعایت تقوا زندگی بدون گناه و زندگی حلال، نجات‌ و کمال انسان را فراهم می‌کند.

پیاده روی اربعین حسینی همه آزادی‌خواهان را به یک وحدت حقیقی نزدیک می‌کند
 
حجت الاسلام مهرداد بهرامی امام جمعه شهر اردل در بخش دیگر خطبه های نماز جمعه شهر اردل با تشریح اهمیت توجه به ابعاد مختلف پیاده‌روی و زیارت اربعین افزود: پیاده‌روی اربعین صرفاً یک رویداد زیارتی ساده نیست بلکه  یک حماسه سیاسی و نماد مبارزه با استکبار و مقابله با ظلم جهانی است و به خاطر همین ویژگی‌هاست که دشمنان تلاش دارند این همایش بزرگ بشری را طور دیگری برای افکار عمومی جهان اطلاع‌رسانی کنند.

حجت‌الاسلام مهرداد بهرامی با بیان اینکه پیاده‌روی اربعین به یک پدیده بی‌نظیر تبدیل شده است، گفت: آنچه آدمی را در این سفر حرکت می‌دهد و سختی راه را هموار می‌کند اعتقاد و باورهای راستین، عشق و محبت پاک است.

وی ادامه داد: حرکت اربعین زنده‌کننده اخوت ایمانی، یعنی شکستن مرزهای خودساخته بشری مثل ملیت، مذهب و زبان است و همه آزادی‌خواهان را به یک وحدت حقیقی نزدیک می‌کند.

امام جمعه اردل با اشاره به اینکه حال و روز آل‌سعود این روزها به دلیل ضربات سهمگین انصارالله و ناتوانی حامیان مدعی آل‌سعود در دفاع از عربستان خوب نیست، اظهار داشت: وضعیت نامناسب ترامپ بخاطر مسائل داخلی آمریکا و از طرفی عدم حمایت کشورهای منطقه از عربستان و همچنین وضعیت بهم‌ریخته کابینه رژیم صهیونیستی، بن‌سلمان را در یک تنهایی مرگ‌بار قرار داد و جنگ یمن را به کابوسی برای او تبدیل کرد.

بهرامی افزود: عربستان ناچار شد جهت برون‌رفت از این وضعیت برای ارتباط با ایران به‌دنبال میانجی باشد و این عزتی است که بخاطر مقاومت ایران اسلامی خدای متعال به ملت ما داد.

وی عبور از اقتصاد وابسته به منابع اولیه مثل نفت و متکی به خام‌فروشی را با تکیه بر تولید دانش‌بنیان میسر دانست و خاطرنشان کرد: در این جنگ اقتصادی دشمن و تحریم‌های بی‌سابقه و ظالمانه استکبار جهانی اهمیت شرکت‌های دانش‌بنیان هم در استقلال علمی کشور و هم استقلال اقتصادی بیشتر نمایان می‌شود.

امام جمعه اردل عنوان کرد: فرصت بسیارخوبی است که ملت ما به یک اقتصاد امن و یک جهش بلند در پیشرفت اقتصادی دست پیدا کند، اقتصادی که متکی به فکر، دانش و توان بومی باشد، ثابت، امن و غیرقابل شکست خواهد بود.

,
,
,
,
, پیاده روی اربعین حسینی همه آزادی‌خواهان را به یک وحدت حقیقی نزدیک می‌کند,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,


حجت‌الاسلام محسن ملک پور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر فارسان گفت: در ماه صفر و نزدیکی اربعین حسینی هستیم؛ یعنی روزی که حرم حسین–علیه‌السلام- و کاروان اسرا در مسیر برگشت به مدینه به کربلا رسیدند. روزی است که جابر بن عبدالله انصاری این صحابی بزرگوار رسول خدا برای زیارت قبر حسین–علیه‌السلام- به‌عنوان اولین زائر از مدینه به کربلا رسید و اولین مجلس عزا و تبلیغ اهداف بلند کربلا به‌وسیله اشک و نوحه و ناله در آنجا برپا شد.

وی افزود: فضیلت زیارت امام حسین–علیه‌السلام- در همه ایام بر کسی پوشیده نیست. بخصوص اربعین که ویژگی منحصربه‌فردی دارد که فرمودند از علائم شیعه و اهل ایمان زیارت اربعین است. امام باقر –علیه‌السلام- فرمودند کسی که با شوق به زیارت حسین–علیه‌السلام- برود اجر هزار شهید از شهدای بدر را برای او می‌نویسند.
 
وی به سخنان مقام معظم رهبری اشاره داشت و بیان کرد: یکی از نکات دیگری که می‏شود اذهان و اِدراک مردم و مسئولان را از آن منحرف کنند، موضوع پایبندی به شعارهای انقلاب اسلامی است. اخیراً برخی مقامات اروپایی گفته بودند که ایران باید دست از شعارهای انقلابی بردارد... علت بیان و القاء چنین مطالبی، ترس و واهمه آمریکا و اروپایی‏ها از شعارهای انقلاب و راه سومی «است که انقلاب اسلامی به وجود آورده است.

وی اظهار داشت: ذائقه‏ی مردم دنیا به پذیرش استیلای و اسارت یکی از دو ابرقدرت فکری، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و نظامی شرق و غرب عادت کرده بود؛ و مشکل عمیق و دیرپای برخی این است که «جمهوری اسلامی و مردم‏سالاری دینی» را صرفاً یک جایگزین برای حکومت پهلوی می‏دانند و تفاوت چندانی در ماهیت و هویت بین حکومت اسلامی و آن رژیم قائل نیستند.

وی عنوان داشت: به خاطر همین عدم تفاوت ماهوی، می‏توان از بسیاری از آرمان‏ها گذشت و کوتاه آمد. در دیدگاه ایشان استقلال‌خواهی و قطع وابستگی از بیگانه، حاکمیت اسلام بر جامعه، پیشرفت در سایه اسلام و استکبارستیزی دائمی باوجود قدرت ابرقدرت‏های کنونی شدنی نیست و ما ناچاریم برای رفاه و آسایش جامعه دست از آرمان‏ها و شعارهای اصلی‏مان برداریم وگرنه روی آسایش و راحتی و زندگی و معیشت راحت را نخواهیم دید.

وی افزود: واقعیت‏های میدانی حقایق روشن دیگری را پس از چهل سال مقاومت در زیر سایه‏ی شعار نه‏شرقی‏ونه‏غربی و استقلال‏خواهی و پیشرفت در سایه دین، به جهانیان نمایانده است. اکنون الگویی الهام‌بخش، پیش روی جهانیان ترسیم‌شده است که تمام معادلات ساختگی و دروغین غرب را که همه‏ی تابلوهای پیشرفت و آسایش را به سمت جاده‏ی مطلوب خودتنظیم کرده بودند، برهم زده است.

امام‌جمعه فارسان گفت: امروزه، استکبار جهانی ترس و هراس از انقلاب دارد. همین هراس از ایجاد و تقویت یک الگوی الهام‏بخش برای جهانیان موجب شده است تا در کنار انواع توطئه‏های سخت و نرم، یک «جنگ ادراکی» همه‌جانبه را راه بی اندازند تا از راه تغییر باور مردم و مسئولان ما، به هدف «تغییر محاسبات» برسند و از این رهگذر «تغییر در رفتارها» را نیز به وجود بیاورند.

وی افزود: وارونه جلوه دادن حوادث و مسائل، از حقایقِ میدان مبارزه است. استکبار برای این‌که ملت ایران را از راه سوم برگزیده‏ی خود بازگرداند به‌شدت در تلاش است تا با استفاده از تمام ابزارهای تبلیغاتی و رسانه‏ای و انواع فشارهای سیاسی و اقتصادی مشکلات کنونی کشور را به‌غلط، محصول شعار نه شرقی و نه غربی و استقلال‏خواهی و اسلام‏خواهی و استکبارستیزی ما جلوه دهد.

وی بیان داشت: در این مسیر نیز از نفوذ دادن عوامل خود در تمام سطوح کارشناسی و مدیریتی نظام غافل نمانده و سعی کرده است در بسیاری موارد آرزوها و نیات شیطانی خود را در قالب‏های فریبنده و از زبان نفوذی‏های رخنه کرده در بدنه‏ی مدیریتی کشور (و حتی عرض کنم در شهرستان خود ما) در اذهان و افکار مردم بذر تردید و ناامیدی از پیشرفت در سایه روحیه‏ی انقلابی و مدیریت انقلابی را بکارد.

وی عنوان داشت: این در حالی است که با اندک دقت و انصاف می‏توان به جرأت گفت: آنچه در این چهل سال گذشته و در عرصه‏های گوناگون سیاسی، اقتصادی، علمی، فناوری، عمرانی، سازندگی و بازدارندگی دفاعی و امنیتی به‌دست آورده‏ایم و امروز در بسیاری از این میدان‏ها حرف اول را در منطقه زده و در سطح جهان مطرح هستیم، محصول حرکت در مسیر آرمان‏های انقلابی و ایستادگی بر شعارهای اصلی و التزام به مبانی و ارزش‏های اسلامی است.
 

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/1022ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه