اخبار داغ

در خطبه های نمازجمعه شهرستانهای آذربایجان غربی مطرح شد؛

پیاده‌روی اربعین مایه عزت و سعادت شیعه است/مردم در مقابل هر گونه تفرقه افکنی با اقتدار می ایستند

پیاده‌روی اربعین مایه عزت و سعادت شیعه است/مردم در مقابل هر گونه تفرقه افکنی با اقتدار می ایستند
آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در شهرستانهای آذربایجان غربی برگزار و مطالبی درباره مباحث روز مطرح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز،  آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در سراسر شهرستانها و بخشهای آذربایجان غربی برگزار و ائمه جمعه مطالبی را درباره مباحث روز مطرح کردند که به شرح ذیل است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

پیاده‌روی اربعین مایه عزت و سعادت شیعه است

, پیاده‌روی اربعین مایه عزت و سعادت شیعه است, پیاده‌روی اربعین مایه عزت و سعادت شیعه است,

آیت‌الله سید علی اکبر قریشی در خطبه‌های نماز جمعه ارومیه، با اشاره به اهمیت زیارت امام حسین(ع)، شرکت در پیاده‌روی اربعین را دارای اجر و پاداش بسیاری دانست.

,

وی، افزود: زیارت ائمه(ع) از راه دور هم دارای اجر عظیمی است، بنابراین افرادی که عذری برای حضور در مراسم پیاده‌روی اربعین دارند، از راه دور به زیارت بپردازند.

,

امام جمعه موقت ارومیه، ابراز داشت: امروز موضوع پیاده‌روی اربعین به عامل عزت و اقتدار شیعه تبدیل شده است.

,

وی، در بخش دیگری از سخنلن خود، وجود رهبر انقلاب در راس نظام اسلامی را دلیل پیشرفت‌ها عنوان کرد و گفت: هدایت‌های امام گونه ایشان مسیر پیشرفت و ترقی را گشوده است.

,

آیت‌الله قریشی، تقوای الهی را یکی از الزامات رسیدن به آرامش اخروی دانست و تاکید کرد: داشتن تقوا در تمام امور مدنظر مسلمانان باشد.

,

امروز شعار “هیهات من الذله” از ایران تا کربلا به دنیا مخابره می شود/ مردم در مقابل هر گونه تفرقه افکنی با اقتدار می ایستند

, امروز شعار “هیهات من الذله” از ایران تا کربلا به دنیا مخابره می شود/ مردم در مقابل هر گونه تفرقه افکنی با اقتدار می ایستند, امروز شعار “هیهات من الذله” از ایران تا کربلا به دنیا مخابره می شود/ مردم در مقابل هر گونه تفرقه افکنی با اقتدار می ایستند,

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، اظهار کرد: باید در گام دوم انقلاب از گام اول انقلاب درس گرفت و نواقص را کامل و رو به رشد و تعالی حرکت کنیم.
امام جمعه میاندوآب گفت: در هشت سال دفاع مقدس؛ مردم با امید به جبهه ها می رفتند و امید به آینده داشتند و در گام دوم انقلاب نیز نخستین رویکرد هم باید امیدواری و امیدبخش بودن باشد.
وی با بیان اینکه مشکلات را کتمان نمی کنیم، افزود: از شعب ابیطالب رد شده ایم و اگر می خواهیم سلطه ناپذیر و دشمن شکن باشیم و با مشکل مواجه نشویم باید مبارزه کنیم.
حسن زاده تصریح کرد: باید در گام دوم انقلاب مانند گام اول انقلاب، شجاع؛ نترس و دشمن شکن باشیم و شعارهای گام اول انقلاب را در گام دوم انقلاب نیز تکرار کنیم.
امام جمعه میاندوآب اظهار کرد: امروز در نتیجه مقاومت است که شعار “هیهات من الذله” از ایران تا قلب کربلا تجلی یافته و به نمایش در می آید.
وی در ادامه با تاکید بر ابتکار و خلاقیت در گام دوم انقلاب، اظهار کرد: باید در گام دوم انقلاب به موقع فکر و حرکت کرد و عقلانیت و خردمندی را در نظر گرفت.
امام جمعه میاندوآب در ادامه با اشاره به اینکه متاسفانه برخی افراد برای چند رای بیشتر، اختلاف افکنی و اختلاف قومیتی راه می اندازند، تصریح کرد: باید مراقب باشیم، دشمن دائما در حال توطئه بوده و یک روز دختر آبی و روز دیگر برای نفوذ در انتخابات برنامه ریزی می کند.
وی گفت: به تمام کاندیداها تذکر می دهیم که بخواهند حریم شکنی کرده و فرقه بازی و قوم بازی و اختلاف افکنی کرده و از خطوط قرمز عبور کنند، مردم در مقابل آنها می ایستند.
حسن زاده افزود: امروز بیش از هر چیز نیازمند اتحاد و همدلی هستیم و هدف ما آرامش شهر است.
امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه شورای تامین و شورای نگهبان نیز همه موارد را رصد می کنند، گفت: با حمایت، بصیرت و آگاهی مردم و درایت مسئولان اجازه تفرقه افکنی و فتنه انگیزی را نمی دهیم.
وی هم چنین با طرح چند سوال در مورد مقایسه ایران و آمریکا در ۴۰ سال گذشته، افزود: با مقایسه ۴۰ سال گذشته به خوبی می توان فهمید که ایران کجا بوده و به کجا رسیده و به کشوری تاثیرگذار و با نفوذ در منطقه و جهان تبدیل شده و گفتمان انقلاب اسلامی به عنوان گفتمان تاثیرگذار در دنیا در مقابل گفتمان غرب گرایی و آمریکایی تبدیل شده است.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه