اخبار داغ

در خطبه های نماز جمعه استان همدان مطرح شد؛

اربعین، ترکیبی از عشق و ایمان به امام حسین است

اربعین، ترکیبی از عشق و ایمان به امام حسین است
نماز عبادی -سیاسی جمعه با حضور پرشور مردم استان همدان در میعادگاه های نماز جمعه اقامه شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ نماز عبادی – سیاسی جمعه امروز با حضور پرشور مردم در مرکز و شهرستانهای مختلف استان همدان برگزارشد. ائمه جمعه استان همدان با توجه به فرارسیدن ایام اربعین حسینی به تشریح اهمیت پیاده روی اربعین پرداختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

 

,

امام جمعه موقت همدان: صداقت ائمه را الگو قرار دهیم/ اربعین ستون ولایت است

, امام جمعه موقت همدان: صداقت ائمه را الگو قرار دهیم/ اربعین ستون ولایت است, امام جمعه موقت همدان: صداقت ائمه را الگو قرار دهیم/ اربعین ستون ولایت است,

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدهاشم موسوی، امام جمعه موقت همدان در خطبه های این هفته شهرستان همدان به تشریح اهمیت حقوق پرداخت و گفت:  حقوق حاکمان بر مردم و برعکس حقوق مردم بر حاکمانشان بزرگترین نوع حقوق است.

,

وی اظهار کرد: رعایت حقوق بین حاکمان و مردم سبب ایجاد تعامل، امیدواری بین مردم، یاس دشمنان و برقراری عدالت می شود

,

امام جمعه موقت همدان ادامه داد: ولی اگر این دو حق رعایت نشود شاهد برقراری استبداد در بین حکومت ها  و تضعیف حقوق مردم هستیم.

,

وی تاکید کرد: هیچ کدام از حاکمان همچون امام خمینی ره و مقام معظم رهبری نبوده اند و این دو بزرگوار همواره در تمام امور حاکمیتشان مردم را مد نظر قرار داده اند.

,

موسوی  با اشاره به فرارسیدن ایام اربعین حسینی گفت: مقام معظم رهبری راهپیمایی اربعین را پدیده الهی می دانند و برضرورت این پیاده روی تاکید دارند.

,

وی با بیان اینکه پیامبر گرامی اکرم ص همواره مردم را به انس با قران و اهل بیت توصیه کرده است افزود: دشمنان خیلی سعی کردند که کربلا و قیام امام حسین ع ناشناخته بماند ولی به هدف خود نرسیدند.

,

امام جمعه موقت همدان با تاکید بر الگو گرفتن از صداقت ائمه کفت: باید از ائمه الگو گرفت و نباید دروغ بگوییم و مومن باید عملش را با عمل معصوم بسنجد.

,

وی اظهار کرد: به برکت وجود این ائمه ما شاهد نابودی دشمنان اسلام و روشنایی عالم با نور قرآن خواهیم بود.

,

موسوی در پایان پیاده روی اربعین را ستون ولایت خواند و گفت: نماز ستون دین و اربعین ستون ولایت است  و هر دو ضروری هستند.

,

 

,

امام جمعه اسدآباد: اربعین حسینی ترکیبی از عشق و ایمان به امام حسین ع است

, امام جمعه اسدآباد: اربعین حسینی ترکیبی از عشق و ایمان به امام حسین ع است, امام جمعه اسدآباد: اربعین حسینی ترکیبی از عشق و ایمان به امام حسین ع است,

حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اسدآباد،  با تأکید بر رعایت تقوای الهی و دوری از گناهان، اظهار کرد: یاد مرگ یکی از مقدمات رسیدن به تقوا است و یاد آن ما را به خدا نزدیک می کند.

,

وی بااشاره به مناسبت‌های مختلف هفته جاری گفت: در آستانه اربعین حسینی چهلمین روز شهادت امام حسین ع میلیون‌ها عاشق از شیعیان گرفته تا غیر از شیع خود را در مسیر پیاده روی قرار می دهند.

,

امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه اربعین حسینی درسهای بزرگی دارد که ترکیبی عشق و ایمان و عقل و عاطفه است، افزود: خون مظلوم می‌جوشد و زیباترین و گرانقدرترین خون امام حسین ع است که درواقع خون بهای این خون خداست.

,

وی افزود: خیلی‌ها خواسته اند که شعله ایمان و عشق به امام حسین را از بین بردارند اما کور خوانده‌اند چرا امروز اربعین شاهد حضور میلیونها انسان از کشورهای مختلف است.

,

امام جمعه اسدآباد با قدردانی از برپایی موکب و ایستگاههای صلواتی در مسیر زایران حسینی در ایران و عراق، گفت: می طلبد که خادمان حسینی با خوش رویی و خوش برخوردی از زائران پذیرایی کنند.

,

وی با اشاره به سالروز پیوند اولیا و مربیان ، گفت: پدران و مادران باید کمک کار مدرسه باشند و در امور تربیتی دانش اموزان توجه کنند.

,

حسینی به دیدار و فرمایشات رهبر انقلاب با نخبگان اشاره کرد و گفت: ایشان از دانشگاهها بخاطر انکار کردن موفقیت‌های علمی گله مند بودند.

,

وی با اشاره معرفی شهردار جدید اسدآباد، گفت: در سالجاری این سومین شهردار است که معرفی می شود بنابراین فعلا از شهردار جدید نه تعریف می کنم نه تمجید، اگر وی در امیدبخشی به مردم، اراستگی شهر و پیشرفت پروژه های موفق بود، قول می دهیم که از این تربیون از وی تشکر کنم اما اگر ثمره ای نبینیم، انتقاد خواهیم کرد.

,

امام جمعه اسدآباد گفت: مردم از شورای شهر و شهرداری راضی نیستند و شهر در تاریکی و مردگی است و بنده به عنوان امام جمعه این شهر خجالت و ناراحتم که هزاران زائر از این شهر عبور می کند شهر به صورت مرده است.

,

 

,

امام جمعه بهار: برخی از مسئولین در راه تولید سنگ اندازی می کنند

, امام جمعه بهار: برخی از مسئولین در راه تولید سنگ اندازی می کنند, امام جمعه بهار: برخی از مسئولین در راه تولید سنگ اندازی می کنند,

حجت الاسلام محمد علی ارزنده، امام جمعه شهرستان بهار در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان بهار ضم دعوت همگان به تقوی الهی گفت: توجه به تقوی در همه امور زندگی ضروری است.

,

وی با انتقاد از عم حمایت مسئولین از تولیدکنندگان گفت: بعضی از مسئولین به جای حمایت از تولید کنندگان در مسیر آنان سنگ اندازی می کنند.

,

امام جمعه بهار با اشاره به اقدامات اخیر قوه قضاییه گفت: ما شاهد برخورد آیت الله رئیسی با مافیها و زالو صفتان و مفسدان هستیم که این حرکتی مثبت است.

,

ارزنده در پایان به بیان تحولات اخیر منطقه پرداخت و گفت: اگر ترکیه به تجاوزش به سوریه ادامه دهد قطعا دچار حال بد عربستان خواهد شد.

,

 

,

امام جمعه تویسرکان: زیارت امام حسین بر هر زن و مردی واجب است

, امام جمعه تویسرکان: زیارت امام حسین بر هر زن و مردی واجب است, امام جمعه تویسرکان: زیارت امام حسین بر هر زن و مردی واجب است,

حجت الاسلام مرتضی موحدی ، امام جمعه تویسرکان با بیان حدیثی از امام صادق ع ر اهمیت زیارت امام حسین ع پرداخت و گفت: این امام بزرگوار زیارت امام حسین را بر هر مومنی واجب می دانند و تاکید دارند که هر زن و مردی باید به زیارت امام بروند.

,

وی ادامه داد: اگر کسی هم خودش نمی تواند به زیارت امام حسین ع برود زمینه زیارت افراد دیگر را فراهم کند.

,

امام جمعه تویسرکان  تاکید کرد: این فرد هر درهمی که خرج کند هزاران برابر ثواب می برد و بلایا از او دور می شود.

,

وی در پایان به دخالت های آمریکا در منطقه پرداخت و گفت: آمریکا تاکنون  هر اندازه بیشتر هزینه کرده بیشتر شکست خورده است و در سیاست فشار حداکثری هم همین گونه خواهند شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه