اخبار داغ

سرلشکر سلامی:

سپاه جغرافیای مقاومت را گسترش می‌دهد/ دشمن ناتوان است

سپاه جغرافیای مقاومت را گسترش می‌دهد/ دشمن ناتوان است
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: سپاه جغرافیای مقاومت را گسترش خواهد داد و زمانی که دشمن مشاهده می کند که جغرافیای مقاومت و تفکر گفتمان انقلاب اسلامی گسترش یافته است باید صحنه را ترک کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران در جمع پایوران سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با بیان اینکه سپاه نهادی مردمی است و ما همیشه و در همه جا در کنار مردم خواهیم بود، گفت:  اولویت سپاه کارجهادی و روحیه جهادی است و این را سرلوحه برنامه خود قرار داده ایم تا با حضور در عرصه های جهادی و اقتصاد مقاومتی و حمایت از رونق تولید چهره محرومیت از کشور زدوده شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با تاکید بر اینکه مقاومت ملت ایران در مقابل دشمنان حد و مرز ندارد، اظهار داشت: ما اجازه ورود دشمن به خاک میهن اسلامی عزیزمان را نخواهیم داد و با حضور خود در کیلومترها دورتر از مرزهای کشور، راه دشمن را برای توطئه چینی ها و کارهای خصمانه شان سد خواهیم کرد.

,

فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه استقامت و مقاومت سبب پیروزی است، ادامه داد: سپاه جغرافیای مقاومت را گسترش خواهد داد و زمانی که دشمن مشاهده می کند که جغرافیای مقاومت و تفکر گفتمان انقلاب اسلامی گسترش یافته است باید صحنه را ترک کند و چاره ای جز این کار نخواهد داشت.

,

سردار سلامی با بیان اینکه شکوه، اقتدار و عظمت ولایت و ایستادگی و روحیه انقلابی ملت ایران دشمن را ناامید کرده است ، گفت:  دشمن با مشاهده مقاومت ما مجبور به برگشت شده است، چرا که راه مقاومت روشن است و همه توفیقات امروز ما در سایه ایمان و اعتقاد به خدای متعال رقم خورده و امروز وظیفه ما برای ادامه راه مقاومت بسیار سنگین است.

,

وی با اشاره به پیروزی های اخیر ملت مظلوم یمن برابر دشمنان، بیان کرد: یمنی ها ملت مظلوم و مقاومی هستند که به رغم سنگین‌ترین حملات علیه آنها، اما با قدرت تمام و با اراده الهی بر دشمنان خود غلبه کردند.

,

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: امروز آمریکا و انگلیسی ها برای آشتی واسطه گری می کنند و با خواهش از یمنی ها می خواهند  آتش بس کند و این ضعیف ترین قوم مسلمانان در مقابل قوی‌ترین نظام شرور ایستادند و با اتکا بر اراده الهی و توکل بر خدا پیروز شدند.

,

سرلشکر سلامی در ادامه با تاکید بر اینکه دشمن در مقابل قدرت ملت ایران ناتوان است و در طول 40 سال اخیر همواره رو به افول بوده است،گفت: استقامت و وحدت غیور مردان ایران اسلامی امروز دشمنان را سردرگم ساخته است .

,

وی خاطرنشان کرد: امروز پیشانی بند های مقاومت  بر سر جوانان ملت های مسلمان نقش بسته و شوق شهادت روز به روز در حال گسترش است و اسلام نیز گسترش یافته است؛ ملت های مسلمان ایمان و شکوه خود را در عرصه‌های تقابل با دشمنان به نمایش گذاشته اند که این ها همان دستاوردهای بزرگ تاریخی رقم خورده در طول چهل سال است.

,

فرمانده کل سپاه در پایان تاکید کرد: پاسداران انقلاب اسلامی همواره تابع فرامین فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) بوده و همه ما با دل و جان در تحقق منویات معظم‌له تلاش خواهیم کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه