اخبار داغ

مسئول عقیدتی سیاسی مرکز آموزش ۰۴ امام رضا علیه السلام بیرجند:

ارتش انقلابی نمایشگاه ارزش‌های اسلامی است

ارتش انقلابی نمایشگاه ارزش‌های اسلامی است
مسئول عقیدتی سیاسی مرکز آموزش ۰۴ امام رضا علیه السلام بیرجند گفت: ارتش انقلابی نمایشگاه ارزش‌های اسلامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حجت الاسلام و المسلمین منصوری نیا مسئول عقیدتی سیاسی مرکز آموزش ۰۴ امام رضا علیه السلام بیرجند ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته بیرجند، اظهار کرد: در آستانه ۲۴ مهر ماه سالروز تشکیل سازمان عقیدتی سیاسی ارتش هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
 
,
وی افزود: در ۲۲ بهمن ۵۷ که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید افراد متدین در بدنه ارتش، کمیته ای به نام کمیته امام ره تشکیل دادند. 
,
 
,
مسئول عقیدتی سیاسی مرکز آموزش ۰۴ امام رضا علیه السلام بیرجند گفت: از اواخر سال ۵۷ رهبر معظم انقلاب اسلامی جلساتی را درباره ارتش تشکیل دادند و افرادی از کمیته در آن حضور داشتند و در تاریخ ۲۳ مهر سال ۵۸ دستور ایجاد اداره سیاسی عقیدتی داده شد و در ۲۴ مهرماه در شورای انقلاب فرهنگی به تصویب رسید.
,
 
,
منصوری نیا تصریح کرد: تشکیل این کمیته در ارتش جمهوری اسلامی منشا تحولات بسیار زیادی شد.
,
 
,
وی افزود: پیامد این ابتکار هوشمندانه توسط مقام معظم رهبری سبب شد فعالیت های مذهبی که به صورت فردی انجام می شد با یک برنامه خاص انجام گیرد و نتیجه آن هم امروز این است که ماموریت های ارتش جمهوری اسلامی ایران در ماموریت های نظامی خلاصه نمی شود و در بالارفتن بینش های اسلامی نقش اساسی داشته است.
,
 
,
مسئول عقیدتی سیاسی مرکز آموزش ۰۴ امام رضا علیه السلام بیرجند گفت: از زمان تشکیل این سازمان  ماموریت های مذهبی زیادی را انجام داده است و حضور روحانیون و افراد متدین در این نهاد باعث شده است مسیر انقلاب اسلامی ایران با سرعت بیشتری حرکت کند و افرادی که در این سازمان حضور دارند افرادی متخصص و در رکاب فرمانده کل قوا هستند.
,
 
,
منصوری نیا تصریح کرد: ارتش پا را فراتر از مرزها گذاشته و پا در ماموریت های گوناگون در خارج از کشور گذاشته است.
,
 
,
وی با اشاره به این که ارتش در حوادث طبیعی که در اواخر سال ۹۷ و اوایل سال ۹۸ روی داده است حضور موثر و فعال داشته است، افزود: وقتی ملت احساس می کند یک نیروی دریایی، زمینی، پدافند و کارآمد در کشور فعالیت می کنند احساس آرامش می کنند.
,
 
,
مسئول عقیدتی سیاسی مرکز آموزش ۰۴ امام رضا علیه السلام بیرجند گفت: ارتش انقلابی نمایشگاه ارزش‌های اسلامی است. 
,
 
,
انصاری‌نیا تصریح کرد: ارتش مکتبی یعنی ارتش امروز و ارتش امروز در دست نیروهای انقلابی و ارزشی است.
,
 
,
وی با اشاره به این‌که امروز ارتش ما انقلابی تر و ارزشی تر از گذشته است، افزود: در آستانه ورود به گام دوم انقلاب با حضور ریاست سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، تحولاتی در ارتش ایجاد شده است.
,
 
,
مسئول عقیدتی سیاسی مرکز آموزش ۰۴ امام رضا علیه السلام بیرجند گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با جوانان متدین و با سلاح ایمان و علم تحولاتی را ایجاد کرده است.
,
 
,
انصاری نیا تصریح کرد: برگزاری نماز جماعت در پادگان‌های ارتش و انجام فعالیت‌های مذهبی در مناسبات مذهبی از جمله اقدامات انجام شده در ارتش است.
,
 
,
وی افزود: ارتش در دهه‌های اخیر در کنار فرمانده متدین، نیروی زمینی قهرمان، سازمان عقیدتی وظایف خود را بهتر و موثرتر انجام می‌دهد.
,
 
,
انصاری‌نیا خاطرنشان کرد: ارتش برای ایجاد بصیرت و هوشیاری خانواده‌های ارتشی در زمینه‌های سیاسی و فتنه‌هایی که ایجاد شد و در پیشبرد و تبیین آیات کریم قرآن کلاس های مختلف و تفسیر نهج البلاغه برگزار می‌کند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه