اخبار داغ

رصد مرزهای اربعین چگونه است؟

رصد مرزهای اربعین چگونه است؟
فرمانده هواناجا از به‌کارگیری امکانات بالگردی و پهپادی برای رصد مرزهای چهارگانه، مدیریت ترافیکی و کنترل ترددها خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  سردار حسینعلی مستاجران با اشاره به آماده‌باش نیروهای هواناجا برای ماموریت بزرگ اربعین، اظهار کرد: هواپیمایی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن استفاده از تمام تجهیزات و امکانات بالگردی و پهپادی خود برای برگزاری راهپیمایی بزرگ اربعین،  امکانات هوایی ارتش و سپاه را نیز در راستای این ماموریت بزرگ و معنوی به کار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ,

فرمانده هواناجا با اشاره به استقرار نیروهای این پلیس در مرزهای چهارگانه، افزود: ما در مرزهای مهران، شلمچه، چذابه، خسروی و میرجاوه امکانات بالگردی و پهپادی خود را برای رصد مرزها، مدیریت ترافیکی و کنترل ترددها  به کار گرفته‌ایم.

,

وی خاطرنشان کرد: در ایام اربعین تمام کشور بسیج می‌شوند تا این کنگره عظیم به بهترین شکل برگزار و خیل عظیم عاشقان حسینی (ع) روانه کربلای معلی شوند و هواناجا نیز علاوه بر ایفای نقش در ماموریتهای اشاره شده، در مواردی، موضوع انتقال بیماران به بیمارستانهای ایلام، خوزستان و کرمانشاه را نیز دنبال می‌کند.

,

به گفته این مقام انتظامی، تعداد بالگردها به میزان نیاز در مرزهای چهارگانه و میرجاوه بستگی دارد  اما در هر حال تمام بالگردها، پهپادها و هواپیماها در کنار خلبانان و نیروهای این پلیس برای  ماموریت اربعین آماده هستند.

,

مستاجران یادآور شد: هواپیماهای نیز توسط هواناجا برای تردد مسئولان لشکری و کشوری برای موضوعاتی چون بازدید از مرزها در نظر گرفته شده است.

,
منبع: تسنیم
, منبع: تسنیم]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه