اخبار داغ

آن چه در خطبه های نمازجمعه استان مطرح شد

انتقاد امام جمعه یاسوج از ناعادلانه بودن فیش های آب، برق و گاز/تذکر امام جمعه لیکک به آموزش و پرورش شهرستان

انتقاد امام جمعه یاسوج از ناعادلانه بودن فیش های آب، برق و گاز/تذکر امام جمعه لیکک به آموزش و پرورش شهرستان
آیین نماز سیاسی عبادی و دشمن شکن جمعه در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد این هفته با حضور مردم ولایتمدار استان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس آیین نماز سیاسی عبادی و دشمن شکن جمعه در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد این هفته با حضور مردم ولایتمدار استان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 

,

امام جمعه یاسوج: فیش های آب، برق و گاز صدای مردم را در آورده است

, امام جمعه یاسوج: فیش های آب، برق و گاز صدای مردم را در آورده است, امام جمعه یاسوج: فیش های آب، برق و گاز صدای مردم را در آورده است, فیش های آب، برق و گاز صدای مردم را در آورده است,

امام جمعه یاسوج در خطبه اول نماز عبادی سیاسی این هفته ضمن دعوت مردم به رعایت تقوای الهی گفت: خداوند از بندگانش تقوا خواسته است و تقوای بندگان  مایه خوشنودی پروردگار است، نظر مردم به دنیا سه گونه است؛ عده ای عاشق و دلبسته دنیا هستند و به باغ و کاخ و دارایی و ریاست  دنیا دلبستگی دارند، انسان هابی که عاشق دنیا هستند از هیچ گناهی خودداری نمی کنند، دروغ می گویند، مال مردم را می خورند، حتی قتل نفس هم می کنند، از دزدی و ظلم نیز خودداری نمی کنند حتی امام کُش هم می شوند، هر گناهی را ممکن است انجام دهند.

, امام جمعه یاسوج در خطبه اول نماز عبادی سیاسی این هفته ضمن دعوت مردم به رعایت تقوای الهی گفت: خداوند از بندگانش تقوا خواسته است و تقوای بندگان  مایه خوشنودی پروردگار است، نظر مردم به دنیا سه گونه است؛ عده ای عاشق و دلبسته دنیا هستند و به باغ و کاخ و دارایی و ریاست  دنیا دلبستگی دارند، انسان هابی که عاشق دنیا هستند از هیچ گناهی خودداری نمی کنند، دروغ می گویند، مال مردم را می خورند، حتی قتل نفس هم می کنند، از دزدی و ظلم نیز خودداری نمی کنند حتی امام کُش هم می شوند، هر گناهی را ممکن است انجام دهند.,

 

,

حجت الاسلام حسینی در ادامه گفت: دسته دوم تارکین دنیا هستند می گویند به من ربطی ندارد بقیه چه کاری انجام می دهند، اینها هیچ اثری برای خودشان و جامعه ندارند، هر عملی را که ببینند کاری نمی کنند، نه خیر دنیا و نه خیر آخرت در آنها نیست این دو دسته باطل و گمراه هستند.

, حجت الاسلام حسینی در ادامه گفت: دسته دوم تارکین دنیا هستند می گویند به من ربطی ندارد بقیه چه کاری انجام می دهند، اینها هیچ اثری برای خودشان و جامعه ندارند، هر عملی را که ببینند کاری نمی کنند، نه خیر دنیا و نه خیر آخرت در آنها نیست این دو دسته باطل و گمراه هستند., حجت الاسلام حسینی در ادامه گفت: ,

 

,

وی افزود: دسته سوم کسانی هستند که دنیا را وسیله آخرت قرار می دهند برای خود و جامعه  تلاش می کنند و موثر هستند در برابر بدی ها عکس العمل نشان می دهند به جامعه خدمت می کنند،  برای آخرت توشه برداری می کنند اینها اهل نجات هستند اما عاشقان دنیا جایگاه شان آتش جهنم است.

, وی افزود: دسته سوم کسانی هستند که دنیا را وسیله آخرت قرار می دهند برای خود و جامعه  تلاش می کنند و موثر هستند در برابر بدی ها عکس العمل نشان می دهند به جامعه خدمت می کنند، , برای آخرت توشه برداری می کنند اینها اهل نجات هستند اما عاشقان دنیا جایگاه شان آتش جهنم است.,



حجت الاسلام حسینی در خطبه های دوم نماز عبادی سیاسی این هفته به مناسبت های پیش رو در این هفته  اشاره کرد و گفت: اربعین حسینی را در پیش داریم این اجتماع بی نظیر اربعین از کشورهای مختلف از مسلمانان برای زیارت اعتاب مقدسه به ویژه امام حسین تیری است به قلب دشمنان؛ دشمنانی که سعی می کنند بین مسلمانان تفرقه بیندازند، این اجتماع خاری در چشم دشمنان است.

,
,
, حجت الاسلام حسینی در خطبه های دوم نماز عبادی سیاسی این هفته به مناسبت های پیش رو در این هفته  اشاره کرد و گفت: اربعین حسینی را در پیش داریم این اجتماع بی نظیر اربعین از کشورهای مختلف از مسلمانان برای زیارت اعتاب مقدسه به ویژه امام حسین تیری است به قلب دشمنان؛ دشمنانی که سعی می کنند بین مسلمانان تفرقه بیندازند، این اجتماع خاری در چشم دشمنان است.,


وی به حمله ترکیه به سوریه اشاره کرد و گفت: این از عواقب اشغال مستکبرین دنیا و شیطان بزرگ آمریکای جهان خوار است زمینه را او ایجاد کرد، داعش را آن تربیت کرد، سوریه و افغانستان، پاکستان، یمن و عراق را جولانگاه خود و تابعینش قرار داد این از آثار شوم آمریکا است، اما نکته این است متجاوزان باید بروند  ملت می ماند متجاوز باید برود.

,
, وی به حمله ترکیه به سوریه اشاره کرد و گفت: این از عواقب اشغال مستکبرین دنیا و شیطان بزرگ آمریکای جهان خوار است زمینه را او ایجاد کرد، داعش را آن تربیت کرد، سوریه و افغانستان، پاکستان، یمن و عراق را جولانگاه خود و تابعینش قرار داد این از آثار شوم آمریکا است، اما نکته این است متجاوزان باید بروند  ملت می ماند متجاوز باید برود.,

 

,

امام جمعه یاسوج گفت: همه آمریکا را محکوم کرده اند حتی عربستان که خود سر تا پا آلوده تر از ترکیه است این عمل را محکوم کرده است که چه جنایت هایی کردند، مردم یمن را قتل عامل کردند حالا که یمنی ها موفق شدند  ضربات سنگینی بر عربستان وارد کردند بن سلمان ملعون که جا پای صدام گذاشته است دچار گرفتاری شده است  و به دریوزگی افتاده است و از پاکستان و عراق خواسته بین ایران و‌ او میانجی گری کند، عربستان و امثال آن نمی تواند در مقابل ایران مقاومت کند مجبور هستند کوتاه بیایند و تسلیم شوند و به دریوزگی بیفتند که خود را از این مهلکه نجات دهند.

, امام جمعه یاسوج گفت: همه آمریکا را محکوم کرده اند حتی عربستان که خود سر تا پا آلوده تر از ترکیه است این عمل را محکوم کرده است که چه جنایت هایی کردند، مردم یمن را قتل عامل کردند حالا که یمنی ها موفق شدند  ضربات سنگینی بر عربستان وارد کردند بن سلمان ملعون که جا پای صدام گذاشته است دچار گرفتاری شده است  و به دریوزگی افتاده است و از پاکستان و عراق خواسته بین ایران و‌ او میانجی گری کند، عربستان و امثال آن نمی تواند در مقابل ایران مقاومت کند مجبور هستند کوتاه بیایند و تسلیم شوند و به دریوزگی بیفتند که خود را از این مهلکه نجات دهند.,



حجت الاسلام حسینی در بخش دیگری از خطبه های نمازجمعه یاسوج گفت: مراجعات زیادی در خصوص فیش های آب، برق و گاز وجود دارد که که صدای مردم را در آورده است، در این شرایط اقتصادی  روش غیر عادلانه ای در فیش های آب وجود دارد یک خانواده پنج نفری و دو نفری مصرف هابی دارند و می گویند اان که کمتر مصرف می کند باید تشویق شود این غیر عادلانه است و باید تجدید نظر شود.

,
,
, حجت الاسلام حسینی در بخش دیگری از خطبه های نمازجمعه یاسوج گفت: مراجعات زیادی در خصوص فیش های آب، برق و گاز وجود دارد که که صدای مردم را در آورده است، در این شرایط اقتصادی  روش غیر عادلانه ای در فیش های آب وجود دارد یک خانواده پنج نفری و دو نفری مصرف هابی دارند و می گویند اان که کمتر مصرف می کند باید تشویق شود این غیر عادلانه است و باید تجدید نظر شود.,



امام جمعه یاسوج در خصوص استاندارد گفت: سعی کنید کالایی که ساخته می شود استاندارد باشد، توقع است تولید کنندگان در خصوص استحکام محصولات خود دقت کنند و استاندارد لازم را داشته باشد تا مردم راضی باشند و به جنس ایرانی اعتماد کنند.

,
,
, امام جمعه یاسوج در خصوص استاندارد گفت: سعی کنید کالایی که ساخته می شود استاندارد باشد، توقع است تولید کنندگان در خصوص استحکام محصولات خود دقت کنند و استاندارد لازم را داشته باشد تا مردم راضی باشند و به جنس ایرانی اعتماد کنند.,

 

,

******************************

,

امام جمعه لیکک: آمریکا نقش آفرینی ترکیه در خاورمیانه را به گور خواهد برد

خطبه های نماز جمعه این هفته شهر لیکک به امامت حجت الاسلام سید محمد یوسف افروغی اقامه شد.

, امام جمعه لیکک: آمریکا نقش آفرینی ترکیه در خاورمیانه را به گور خواهد برد, امام جمعه لیکک: آمریکا نقش آفرینی ترکیه در خاورمیانه را به گور خواهد برد,
,
,


حجت الاسلام افروغی ابتدا با تسلیت ایام سوگواری اربعین حسینی،به اهمیت عبادی-سیاسی سفر اربعین و آثار و برکات گریه برای امام حسین (ع) پرداخت.

,
,


امام جمعه شهر لیکک با اشاره به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با نخبگان، تصریح کرد:انکار برخی دستاوردهای علمی توسط گروهی در کشور ترویج می شود.

,
,


وی افزود:مقام معظم رهبری دراین دیدار با تاکید بر لزوم تلاش برای ارتقای جایگاه علمی کشور،خواستار ارتقای جایگاه زبان فارسی در سطح علمی شدند.

,
,


حجت الاسلام افروغی با اشاره به تحولات اخیر منطقه، خاطرنشان کرد:آمریکا دید عربستان سعودی و امارات نمی توانند برای تحول در منطقه خاورمیانه موثر باشد،لبنان هم به دلیل وجود حزب الله هم زمینه نفوذ وجود ندارد.

,
,


وی افزود:در این میان ترکیه و اردن بعنوان زمینه ساز نفوذ آمریکا در منطقه باقی ماندند که ترکیه انتخاب شد.

,
,


حجت الاسلام افروغی تصریح کرد: جمهوری اسلامی با قدرت و عظمتی که در درون و بیرون از مرزها از خود نشان داد،توان حمله به ایران را ندارند.

,
,


وی گفت:در منطقه هیچ کشوری توان رویارویی با ایران را ندارد.

,
,


امام جمعه شهر لیکک افزود:آمریکایی ها به بهانه حمله به داعش از کردهای سوری حمایت می کردند اما الان ترکها را وارد نبرد با همین هم پیمانان خود کردند.

,
,


حجت الاسلام افروغی ادامه داد:در حال حاضر نزدیک 50کیلومتر از خاک سوریه در اشغال ترکیه است.

,
,


وی افزود:البته شک نکنید با تدابیر ویژه ایران، آمریکا  آرزوی نقش آفرینی ترکیه در منطقه را به گور می برد.

,
,



امام جمعه شهر لیکک گفت:آمریکایی‌ها در عراق هم دنبال تفرقه میان شیعه و سنی هستند؛اگر حکومت مرکزی عراق توانست در شرایط بحرانی 16سال این کشور را مدیریت کند به برکت حمایت علمای شیعه است.

,
,
,


وی تصریح کرد:جبهه مقاومت با هوشیاری مراجع دینی و طراز اول عراق از مشکلات کنونی عبور می کند و همچنان شاهد شکست آمریکا در منطقه هستیم.

,
,


حجت الاسلام افروغی گفت:مرزها با وجود ترافیک بالای زائران،امن  و همه چیز تحت کنترل است و از این بابت نباید خانواده ها نگران زائران خود باشند.

,
,


امام جمعه شهر لیکک با تذکر به آموزش و پرورش شهرستان،گفت:این انتظار از مجموعه آموزش و پرورش داریم که در راستای تقویت نشاط،شادابی و آموزش مسائل بنیادین دینی و اعتقادی تلاش کند تا دانش آموزان ما دیندار و مسئولیت پذیر تربیت شوند.

,
,


وی با اشاره به لزوم تلاش بیشتر آموزش و پرورش شهرستان،گفت:بنده به جرات می گویم در حال حاضر تنها از 10درصد ظرفیت معلمان در این حوزه استفاده می شود.

,
,

 

,

*********************************

,

امام جمعه گچساران: طوری زبانتان را بچرخانید که فکر جوانان را مسموم نکند

, امام جمعه گچساران: طوری زبانتان را بچرخانید که فکر جوانان را مسموم نکند, امام جمعه گچساران: طوری زبانتان را بچرخانید که فکر جوانان را مسموم نکند,

حجت الاسلام محمد سعید رشیدی کیا ،امام جمعه موقت گچساران ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب ،گفت:هفته ای که گذشت رهبر انقلاب دو دیدار فوق العاده سنگین داشتند دیدار اول از نمایشگاه شرکت های دانش بنیان و دیدار دوم نیز با جوانان نخبه و افتخار آفرین این مرز و بوم.

, .,

 

,

وی افزود:آنچه از این دیدارها می تواند اثبات کرد توجه فوق العاده معظم له به دو امر دیانت و اصالت بود،توصیه به جوانان عزیزمان که متدین باشید و دوم اینکه اصالت خودتان را محافظت کنید.

,

 

,

رشیدی کیا اظهار کرد: پیامی که رهبر معظم انقلاب به همه مسئولین انقلاب اسلامی رسانده اند این است که هوای جوانان را داشته باشید و موجب اعتماد به نفس آنها شوید،این در حالی است که رهبر معظم انقلاب در این سن و سال وقت می گذارند و می آیند با جوانان می نشینند و گفت گو می کنند.

,

 

,

امام جمعه موقت گچساران گفت:خطاب من از طرف مردم شریف گچساران به مسئولین این است که اینروز ها برخی ها دانسته و یا نادانسته سخنرانی می کنند و افاضاتی هم دارند آنهم برخلاف مصالح عمومی کشورمان،که باید پرسید چرا بذر نفرت و ناامیدی را در دل جوانان می کارید.

,

 

,

رشیدی کیا در ادامه گفت:مسئولین عزیز در آستانه انتخابات قرار داریم و موظف هستید که با کلامتان از آرامش جامعه صیانت کنید و نیز مکلف هستید و قسم خورده اید و مراقب باشید که چه چیزی بر زبان جاری می کنید.

,

 

,

وی تصریح کرد:نه تنها در کشور ما بلکه در کشورهای دیگر هم مسبوق به سابقه است و به عنوان مثال شخصیتی که می خواهد وارد مجلس فرانسه بشود باید  500 امضاء در مرحله اول جمع کندآنهم از نمایندگان سراسر کشور که آیا این آقا شایستگی این را دارد که به مجلس برود یا ندارد.

, .,

 

,

امام جمعه موقت گچساران اظهارکرد: بنابراین برخی ها یک مقداری که می خواهند زبانشان را بچرخانند تا حدی بچرخانند که باعث مسمومیت افکار جوانانمان نشود.

,

 

,

رشیدی کیا تصریح کرد: رهبر فرزانه انقلاب در این دیدارها نیز فرمودند که به من گفته اند که الان 4هزار شرکت دانش بنیان در کشور داریم، اما این باید به 400هزار تا برسد،یعنی نگاه حضرت آقا به یک افق بسیار وسیع تری است و اگر علم با فهم و معنویت همراه باشد نوعی خادم است و موجبات ترقی یک جامعه را فراهم می کند.

,

 

,

وی درادامه افزود:حضرت آقا فرمودند یک جریانی در کشور وجود دارد که با پدیده جنبش علمی با بد دلی برخورد می کنند،و اتفاقا حضرت آقا باز فرموده اند که این حرکت بدخواهانه از داخل دانشگاه شروع می شود و باید گفت که چه جوابی دارد آن فردی که آن تخم بد را در ذهن جوان این مملکت می کارد.

,

 

,

رشیدی کیا گفت: نکته بعد که باز حضرت آقا اشاره داشتند این بود که کار دیگر این جریان دلالی نخبگان علمی این کشور است که آنها را به کشورهای اروپایی و آمریکایی سوق می دهند در حالی که این نخبگان پاره تن این کشور هستند،پس بنابراین در مجموعه نخبگانی دین و ملیت باید با جدیت دنبال شود.

, .,

 

,

امام جمعه موقت گچساران تصریح کرد:آنچه امروز به اسم آزادی در این کوچه ها و خیابان ها مشاهده می کنیم با ملیت ایرانی مان سازگار نیست، دعوت می کنم از هر عزیزی که منکر است که خیلی ما با مجموعه پاساگارد هم فاصله نداریم، بروید و این سنگ نگاره ها را ببینید و مشاهده کنید که اندازه دامن زنان ایرانی تا به کجا می رسید،شرف مردان ایران و عزت مردم ایران را ببینید و اینکه به فکر نسل های آینده بودند.

,

 

,

وی درادامه تصریح کرد:الحق و الانصاف این روزها برخورد مردم گچساران با زوار اربعین باعث سرافرازی این شهرستان شده است و خداوند جزای خیر در دنیا و آخرت هم نصیبتان بفرمایند،باز هم کل موکب ها استمداد طلبیدند چون امسال تعداد زوار بسیار زیاد هستند و توقع داریم که همچون گذشته روسفید بشویم.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه