اخبار داغ

مدیر حج و زیارت استان بوشهر:

بیش از ۸۱ هزار زائر از بوشهر در سامانه سماح ثبت نام کردند

بیش از ۸۱ هزار زائر از بوشهر در سامانه سماح ثبت نام کردند
مدیر حج و زیارت استان بوشهر گفت: تا کنون ۸۱ هزار ۶۷۰ زائر از استان بوشهر جهت شرکت در مراسم پیاده روی اربعین در کربلی معلی در سامانه سماح نام نویسی کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالرسول رنجبر صبح امروز در گفتگو با خبرنگار سپاس، اظهار داشت: تا کنون ۸۱ هزار ۶۷۰ زائر از استان بوشهر جهت شرکت در مراسم پیاده روی اربعین در کربلی معلی در سامانه سماح نام نویسی کرده اند، و پیش بینی می شود این آمار نیز افزایش یابد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

وی با بیان اینکه سامانه سماح برای آمار و ارائه اطلاعات جهت ساماندهی امکانات و خدمات‌دهی مناسب و همچنین ارائه خدمات بیمه‌ای و درمانی به زائران اربعین می باشد، گفت:عاشقان امام حسین (ع) نام نویسی خود را به روزهای آخر موکول نکنند.

,

رنجبر افزود: افرادی که قصد سفر به عتبات را نیز دارند حتما در سامانه سماح ثبت‌نام کنند تا مسئولان بتوانند مدیریت بهتری داشته باشند.

,

مدیر حج و زیارت استان بوشهر تصریح کرد: زائران امام حسین (ع) از همراه داشتن داروهای ممنوعه، مواد مخدر و نیز عکاسی از اماکن نظامی پرهیز کنند و لوازم بهداشتی هم چون صابون، شامپو و مسواک را به طور حتم به همراه داشته باشند.

,

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۳ دفتر زیارتی درسراسر استان بوشهر در ۹ شهرستان فعال می باشد گفت: دست‌اندرکاران برای اعزام زوار از همه توان و ظرفیت موجود استفاده می کنند.

,

رنجبر در پایان با بیان اینکه عزیمت زائران اربعین به صورت روان و در آرامش و امنیت در حال انجام می باشد خاطرنشان کرد: این شور و شوق همراه با عشق و محبت در دنیا نظیر ندارد و این به برکت وجود مقدس امام حسین (ع) شکل گرفته و دنیا را مبهوت خود ساخته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه