اخبار داغ

نمره مردودی اشرفی اصفهانی به دولت

نمره مردودی اشرفی اصفهانی به دولت
یک مقام ریاست جمهوری با انتقاد از سوءمدیریت موجود گفت نظارت مجلس بر دولت، کافی نیست و دولت برنامه‌ریزی دقیقی برای مقابله با تحریم‌ها ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
محمد اشرفی اصفهانی رئیس هیئت بدوی تخلفات ستاد ریاست جمهوری به روزنامه آرمان گفت: یکی از مسائل مهمی که سبب ضعف اعتماد عمومی شده حیف‌ومیل‌کردن بیت‌المال و پرونده‌های فساد اقتصادی است... ریشه این مسائل در سوءمدیریت است.
,
 
,
وی افزود: اغلب اقشار جامعه در وضعیت نامناسب اقتصادی به‌سر می‌برند و تنها عده محدودی در رفاه هستند. در نتیجه قشر عظیمی از مردم در معرض آسیب‌های جدی اقتصادی قرار گرفته‌اند و زندگی آنها با مخاطراتی همراه شده است. امروز جوانانی در جامعه ما وجود دارند که به دلیل بیکاری و مشکلات زندگی موفق نشده‌اند ازدواج کنند و سن آنها از حد معمول بالاتر رفته است. نرخ مسکن در کشور به اندازه‌ای در حال رشد است که دستیابی به مسکن برای بسیاری از جوانان به یک آرزو تبدیل شده است.
,
 
,
 
,
اشرفی اصفهانی تصریح کرد: بنده نسبت به عملکرد دولت آقای روحانی انتقاداتی را وارد می‌دانم. متاسفانه نظارت کافی روی دستگاه‌های اجرایی وجود ندارد و از طرف دیگر نظارت مجلس نیز روی عملکرد دولت به اندازه کافی نیست. به هرحال جریان‌های سیاسی در انتخابات گذشته با شعارها و وعده‌های بزرگی مردم را به حضور در پای صندوق‌های رأی دعوت کردند. این وضعیت به‌خصوص درباره جریان اصلاحات وجود داشت، این در حالی است که عملکرد اصلاح‌طلبان در مجلس و همچنین شورای شهر قابل قبول نبوده و به همین دلیل مردم نسبت به ادامه حمایت خود از جریان‌های سیاسی با تردیدهایی مواجه هستند.
,
 
,
 
,
وی همچنین گفت: مدیریت اجرایی کنونی، برنامه‌ریزی دقیقی برای مقابله با تحریم‌ها نکرده است. شاید اگر برنامه‌ریزی دقیق‌تری در این زمینه صورت می‌گرفت و پیش‌بینی‌های لازم در زمینه جابه‌جایی قدرت در آمریکا صورت می‌گرفت تحریم‌ها تا به این اندازه در زندگی مردم تاثیر نمی‌گذاشت.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه