اخبار داغ

توزیع روزانه ۱۵۰۰۰ غذای گرم در مرزهای مهران و خسروی توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره)

توزیع روزانه ۱۵۰۰۰ غذای گرم در مرزهای مهران و خسروی توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره)
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان‌های کرمانشاه و ایلام به تشریح جزئیاتی از خدمت‌رسانی این مجموعه در مرزهای مهران و خسروی پرداخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ میثم کلهری؛ مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان‌های کرمانشاه و ایلام با اشاره به اینکه خدمت‌رسانی این مجموعه در مرزهای مهران و خسروی از هجدهم مهرماه آغاز شده است و تا سی‌ام مهرماه ادامه می‌یابد، اظهار کرد: در مرز مهران روزانه ۱۰ هزار و در مرز خسروی ۵ هزار غذای گرم توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) توزیع می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی با بیان اینکه ۱۰ پزشک، ۱۰ پرستار و ۱۰ نفر از عوامل در ایستگاه سلامت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در مرز مهران حضور دارند، افزود: با توافقی که با دانشگاه علوم پزشکی داشته‌ایم، خدمات خود را از بیستم مهرماه آغاز کرده‌ایم و این خدمات درمانی تا بیست‌ونهم مهرماه ادامه می‌یابد.
,
 
,
کلهری تاکید کرد: براساس تعهدی که داریم ۱۵ هزار خدمت درمانی اعم از تله‌مدیسین، دارویی، دندانپزشکی، چشم‌پزشکی، آزمایشگاهی و بستری در مرز مهران انجام می‌گیرد.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه خدمات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در بخش بانکی پیش از هجدهم مهرماه با همکاری بانک پارسیان در مرز مهران آغاز شده بود، گفت: در مجموع ۲۰۰ هزار بطری آب معدنی در مرز مهران و ۲۰۰ هزار بطری آب معدنی در مرز خسروی توزیع می‌شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه