اخبار داغ

مدیرحج و زیارت استان زنجان:

افزایش 2 برابری حضور زائران زنجانی در راهپیمایی اربعین

افزایش 2 برابری حضور زائران زنجانی در راهپیمایی اربعین
مدیر حج و زیارت استان زنجان گفت: تا کنون 34 هزار و 204 نفر در سامانه سماح برای شرکت در راهپیمایی اربعین ثبت نام کرده اند که این آمار دو برابر سال گذشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛فرامرز بابایی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: تا کنون 34 هزار و 204 نفر در سامانه سماح برای شرکت در راهپیمایی اربعین ثبت نام کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه این افراد در قالب 20 هزار و 400 گروه اعزام شده اند، افزود: سامانه تا اطلاع ثانوی ثبت نام دارد.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: نقطه عطف حضور مردم در راهپیمایی اربعین 27 مهر ماه سال جاری و بسیاری از افراد نیز از این راهپیمایی به سلامت به استان برگشته اند.

,

مدیر حج و زیارت استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر مرز خسروی برای خروج زائران باز است، افزود:به دلیل محدودیت زمانی، محدودیت تردد نیز در این مرز وجود دارد.

,

بابایی تصریح کرد: افراد می توانند برای شرکت در راهپیمایی اربعین به صورت گروهی در سامانه سماح ثبت نام کنند که این گروه ها شامل یک تا 38 نفر می شود.

,

 

,

*ارائه خدمات پزشکی و کنسولی به زائران 

, *ارائه خدمات پزشکی و کنسولی به زائران , *ارائه خدمات پزشکی و کنسولی به زائران ,

مدیر حج و زیارت استان زنجان تصریح کرد: خدمات پزشکی و کنسولی به افرادی که در سامانه سماح ثبت نام می کنند ارائه می شود.

,

وی با اشاره به اینکه ثبت نام در سامانه سماح مزیت های بیشماری برای مردم دارد، افزود: بیمه افراد از جمله مهمترین مسائل محسوب می شود تا در صورت بروز هر گونه حادثه ای برای زائران،بیمه پشتیبانی لازم را انجام دهد.

,

این مسئول با بیان اینکه متاسفانه در اثر حادثه رانندگی برخی از هموطنان در عراق فوت کرده اند، افزود: بیمه در چنین حوادثی به کمک زائران می آید.

,

بابایی با اشاره به افزایش 2 برابری زائران حسینی در سال جاری، افزود: در سال گذشته 17 هزار زنجانی در مراسم راهپیمایی اربعین شرکت کردند.

,

وی با بیان اینکه در کشور عراق نیز سازمان حج و زیارت فعالیت های زائران را انجام می دهد، افزود: افرادی که در این سامانه ثبت نام نکنند نمی توانند از کشور خارج شوند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه