اخبار داغ

سرپرست سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان رزن:

پذیرایی از ۴۵۰۰ زائر حسینی در ایستگاه صلواتی شهدای رزن

پذیرایی از ۴۵۰۰ زائر حسینی در ایستگاه صلواتی شهدای رزن
سرپرست سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان رزن گفت:ایستگاه صلواتی شهدای شهرستان های رزن، درگزین و بخش سردرود از تاریخ مهر ماه ۲۳ به مدت ۱۱ روز از زوار اربعین پذیرایی خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سید روح الله حسینی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ گفت: ایستگاه صلواتی شهدای شهرستان های رزن ودرگزین وبخش سردرود از تاریخ مهر ماه ۲۳ به مدت ۱۱ روز از زوار اربعین پذیرایی خواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

سرپرست سازمان تبلیغات اسلامی رزن با بیان اینکه نشستهای منظمی باهیئات مذهبی جهت همکاری با  ایستگاه صلواتی شهدای شهرستان رزن برگزار شده است گفت: در نشست با سپاه ناحیه رزن جهت اعزام برادران بسیجی برای خدمت در ایستگاه صلواتی بصورت گردشی و هر روز یک پایگاه بسیج نیز توافق شده است.

,

حسینی از برگزاری جلسه با ائمه محترم جمعه رزن قروه و دمق جهت اعلام آمادگی برای دریافت نذورات مردمی خبر داد و گفت:دعوت از ائمه محترم جماعات شهر و روستاها جهت تشویق وترغیب مردم برای کمک ونذورات برای بر پایی ایستگاه صلواتی و در خواست نیروی انسانی صورت گرفته است.

,

وی همچنین معرفی روحانی جهت برگزاری نماز جماعت وانجام کارهای فرهنگی ومشاوره ای و...  بصورت مداوم و در طول مدت بر پایی ایستگاه صلواتی را از مهمترین اقدامات سازمان بر شمرد و افزود:پذیرایی به صرف چای و غذای گرم به تعداد ۴۵۰۰ نفر در ۳ وعده پیش بینی شده است.

,

سرپرست سازمان تبلیغات همچنین دعوت وجلسه باخیرین شهرستان جهت کمک به ایستگاه صلواتی شهدای شهرستان رزن را از دیگر اقدامات صورت گرفته بر شمرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه